היי, עשיתי החלקה וזה גרם לי ליובש מאוד קשה בקרקפת קילןפים ודם (המשך בשאלה)
כן כבר דיברתי עם הספר הז*ן הזה וקיבלתי פיצוי וכו . אבל כרגע אני רוצה לשקם תקרקפת שלי היא מתקלפת ממש ויש דם בגלל הקילופים. מישהו מכיר משהו טוב טבעי או לקניה שטוב לזה? ושלא פוגע בהחלקה יעני מלחים וזה