4 תשובות
טוב אם הייתי מהגזע הארי גם אני הייתי מתנשאת.
כנראה שהם פשוט אנשים מתנשאים, כמו שיש אנשים שחורים שתופסים את עצמם נעלים על לבנים, ו"קדושים מעונים".
אין כאן שום דבר מיוחד, מאז ומעולם היו אנשים מתנשאים, כל אחד וסיבותיו האישיות שלו, אם קיימות בכלל.
למה אנשים חושבים שהם מעל אנשים אחרים? כי יש להם משהו שלאחרים אין או משהו שאין לרוב ומייחד אותם.
הממ,זה פשוט מאוד הם מסתכלים על המקומות הלא לבנים ורואים שם תרבות אוגה בוגה השכלה נמוכה עוני ופשע ואז באים מהגרים מאותם מקומות למדינות של ''אריים'' ולא משפרים את הנראות שלהם בעיני אותם גזענים כך שאין להם סיבה למה להפסיק להיות גזענים.