6 תשובות
אפשר לא לשים בכלל
שואל השאלה:
חייב לשים
אנונימית
אחרי שנתיים
לפי החוק אחרי שנתיים מהוצאת הרשיון
אחרי שנתיים נראלי
לא חייב לשים אני שוטר לשעבר