התחברות
הרשמה
אחרי כמה זמן מורידים/אפשר להוריד את השלט "נהג חדש"?
21 בדצמבר 2020, 22:37
6 תשובות
אפשר לא לשים בכלל
S
Silverman
שואל השאלה:
חייב לשים
אנונימית
אחרי שנתיים
k
ksp.
לפי החוק אחרי שנתיים מהוצאת הרשיון
א
אלכס (בת)
אחרי שנתיים נראלי
צ
צב קטנטן
לא חייב לשים אני שוטר לשעבר
S
Silverman