2 תשובות
נשמע מדברייך שאת מאוד מבולבלת. מצד אחד, נראה שאת חוששת שתהליך ההרזיה שהתחלת בו יחריף ויתעצם ובכך יהפוך להפרעת אכילה. מצד שני, נשמע שאת רוצה להוריד במשקל ולהרגיש יותר טוב בגוף שלך שזה לגיטימי ואף מתבקש. אם הבנתי אותך נכון, את מנסה לעשות ספורט ולהגביל את כמות האוכל שאת צורכת, אבל זה לא משפר את התחושה שלך. משערת שזה מתסכל לרצות לעשות את "הדבר הנכון" שיקל עליך, אבל לא לדעת איך...
רק יכולה לדמיין כמה וודאי מעליבה תגובת המשפחה שלך והתעלמות שלהם מהתחושות שניסית להציף מולם. מתארת לעצמי שאת מאוכזבת מכך שלא קיבלת את התמיכה שלבטח רצית, מה שכנראה לא עוזר להתמודדות המאתגרת שלך.
בולט הכוח שיש בך שדוחף אותך להתמודד עם התחושות שלך ולשמור על עצמך והבריאות שלך. האם יש עוד אנשים שאת חושבת שתוכלי לשתף אותם במה שעובר עליך? אולי קרובי משפחה או אחות בקופת חולים?
יקרה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. כשאת מתקשה להתמודד עם התחושות האלו, אני מזמינה אותך לפנות אלינו בצ'ט אנונימי באתר שלנו.
מתנדבת בעמותת סה"ר
היי אז קודם כל את מהממת ואל תתיחסי למה שאנשים אומרים!!
לא כולן עם קוביות בבטן וכל אחת יפה בדרכה שלה
יכולה להגיד לך שמנסיון גם לרזון יש חסרונות חחח:)
דבר שני- אם את באמת רוצה **להתחטב** (לא לרדת במשקל כי אני בטוחה שאת במשקל תקין והכל טוב) את יכולה, רק תוודאי שאת עושה אתזה בצורה בריאה ולא מזיקה לגוף שלך, פשוט תאכלי בריא וטוב ותתאמני
כמובן שאני לא איזה גורם מוסמך, חחח את יכולה לנסות לפנות למאמנת כושר שתעזור לך עם זה
מקווה שעזרתי:))