6 תשובות
אני גרועה טילים
שואל השאלה:
שמח לשמוע
שמח לשמוע
אנונימי
הייתי אומרת 7/10
סבירה פלוס לח
כשאני עם חברים יש לי בערך 20iq וכשאני עם זרים לא בשיחה ישלי בערך 300iq כמו סקופליד בערך
חמוד מינוס
באותו הנושא: