4 תשובות
אוי
אל תיגעי
קרה לי גם וזה כל כך כאב ואז זה היה סיבוך כי לא יכולתי לשים נעליים
אל תיגעי
קרה לי גם וזה כל כך כאב ואז זה היה סיבוך כי לא יכולתי לשים נעליים
שואל השאלה:
מה אמור לקרות אם אני לא אגע?
מה אמור לקרות אם אני לא אגע?
אנונימית
יכול להיות שזה יצא לבד...
היה לי משהו ברגל והציפןרן יצאה פשוט איו
את יכולה ללכת לרופא והוא יוציא לך את זה
היה לי משהו ברגל והציפןרן יצאה פשוט איו
את יכולה ללכת לרופא והוא יוציא לך את זה
שואל השאלה:
פאק נו אין מצב שזה יתאחה לבד בלי שזה יצא או משהו?
כאילו יש לי ציפורניים ואז כשקיבלתי מכה מהקיר נהיה סדק בציפורן בצד ימין של האגודל בציפורן שעל הבשר
פאק נו אין מצב שזה יתאחה לבד בלי שזה יצא או משהו?
כאילו יש לי ציפורניים ואז כשקיבלתי מכה מהקיר נהיה סדק בציפורן בצד ימין של האגודל בציפורן שעל הבשר
אנונימית
באותו הנושא: