6 תשובות
גותים*
ויש אבל למה חייבים להיות סטרייטים?
שואל השאלה:
כי אני רוצה אחד כזה הם חתיכים רצח
אנונימית
צודקת הם מאוד חתיכים אבל למה דווקא סטרייט? רובם בי או פאן או דברים כאלה
שואל השאלה:
כי אני סטרייטים אבל שיהיה או סטרייט או בי
אנונימית
שואל השאלה:
ת*
אנונימית
יש אל תדאגי