6 תשובות
גותים*
ויש אבל למה חייבים להיות סטרייטים?
ויש אבל למה חייבים להיות סטרייטים?
שואל השאלה:
כי אני רוצה אחד כזה הם חתיכים רצח
כי אני רוצה אחד כזה הם חתיכים רצח
אנונימית
צודקת הם מאוד חתיכים אבל למה דווקא סטרייט? רובם בי או פאן או דברים כאלה
שואל השאלה:
כי אני סטרייטים אבל שיהיה או סטרייט או בי
כי אני סטרייטים אבל שיהיה או סטרייט או בי
אנונימית
שואל השאלה:
ת*
ת*
אנונימית
יש אל תדאגי
באותו הנושא: