5 תשובות
גאוגרפיה נחשבת די קלה.
אני בפיסיקה+כימיה וזה סבבה.
פיסיקה+מדעי המחשב זה ממש קשה.
אני בפיסיקה+כימיה וזה סבבה.
פיסיקה+מדעי המחשב זה ממש קשה.
פיזיקה ומדעי המחשב זה סיוט, אז קח את זה רק אם יש לך זמן וכוח.
אם אתה בעניין, ביולוגיה וכימיה זה מעניין אבל גם קשה.
אם אין לך זמן ואתה רוצה משהו קליל, תקשורת או גיאוגרפיה.
אבל קח בחשבון את מה שאתה מעדיף.
אם אתה בעניין, ביולוגיה וכימיה זה מעניין אבל גם קשה.
אם אין לך זמן ואתה רוצה משהו קליל, תקשורת או גיאוגרפיה.
אבל קח בחשבון את מה שאתה מעדיף.
שואל השאלה:
מה הכי קל ומעניין? תקשורת או גיאוגרפיה?
מה לומדים בתקשורת וגיאוגרפיה?
והמגמות מדעיות?
מה הכי קל ומעניין? תקשורת או גיאוגרפיה?
מה לומדים בתקשורת וגיאוגרפיה?
והמגמות מדעיות?
אנונימי
כימיה יותר מעניין מביולוגיה לדעתי.
לומדים על החומר ולא על גוף האדם.
לגבי קושי אני לא יודע.
לומדים על החומר ולא על גוף האדם.
לגבי קושי אני לא יודע.
תקשורת זה נחמד, אבל הייתי ממליצה לך לשלב משהו שאתה רוצה ללמוד ולא משהו כי הוא קל.
באותו הנושא: