התחברות הרשמה

מה דעתכם על המוזיקה שהכנתי? - קישור מצורף

21 בדצמבר 2020, 16:30
חוות דעתמוסיקהשיריםדעות גולשיםmusic    
4 תשובות
אהבתי ממש
א
אבקת מרק
וואו זה טובב
a
afehad
לא מת על זה
G
Gtsdjitdc
שם את זה ברקע כשאני גולל בסטיפס לול
פצצה אחשלי
P
PikaTzvik
באותו הנושא:
מה דעתכם על המוזיקה שהכנתי?
סוף סוף סיימתי!! מה דעתכם על המוזיקה שהכנתי?
מה דעתכם על המוזיקה שהכנתי? אהבתם?
מה דעתכם על המוזיקה שהכנתי? אשמח לדעות
מה דעתכם על המוזיקה שהכנתי?
סוף סוף סיימתי!! מה דעתכם על המוזיקה שהכנתי?
מה דעתכם על הקטע מוזיקה שהכנתי? כן כן הכנתי לבד חחח
מה דעתכם הכנה על מוזיקה מזרחית?
מה דעתכם על הקטע מוזיקה שהכנתי? עשיתי לבד
מה דעתכם על הקטע מוזיקה שהכנתי?
מה דעתכם על המוזיקה שהכנתי?