34 תשובות
תמצא חבר אחד, ואז תמצא עוד, זה בסך הכל מבטא הכל טוב,
אני ככ מצטערת...מבטא צרפתי זה מהמם באמת
מבטא צרפתי עושה לי את זה!!!
ולשאלה- תלמד אותם מילים בצרפתית לאט לאט הם יבינו שהשפה יפה. וכל פעם שהם ינסו להגיד מילה "תתנשא" ו"תתגאה" בזה שרק לך יש מבטא אגב אתה כותב נהדר בעברית...
ולשאלה- תלמד אותם מילים בצרפתית לאט לאט הם יבינו שהשפה יפה. וכל פעם שהם ינסו להגיד מילה "תתנשא" ו"תתגאה" בזה שרק לך יש מבטא אגב אתה כותב נהדר בעברית...
הם סתומים שלא יודעים להעריך בן אדם שאני בטוחה שהוא מקסים והם בטח לא יודעים להעריך מבטא מגניב ויפה ברמות, אין על מבטא צרפתי
אני ממש מצטערת לשמוע אבל אני בטוחה שאתה תמצא חברים
מי שצוחק על אנשים בגלל מבטא מזל שהוא לא חבר שלך כי הוא זתם חרא
מי שצוחק על אנשים בגלל מבטא מזל שהוא לא חבר שלך כי הוא זתם חרא
רציני? אני מת לחבר צרפתי לצחוק על המבטא שלו או שיהיה לי מבטא ואני אצחק עם חברים שלי על המבטא הזה נודר מבטא צרפתי זה הדבר הכי שווה בעולם ולא בקטע חנפני של סטיפס
אנונימי
מבטא צרפתי זה ממש טוב
ואי איזה ילדים מעצבנים באמת
תנסה למצא אולי חבר אחד שנראה לך סבבה ושאפשר להתחבר אליו,
אני בטוחה שלא כולם רעים ככה
תתחיל לדבר לענות בשיעורים ולהראות נוכחות
נ.ב מבטא צרפתי זה מושך רצח
וגם תקלל אותם בצרפתית
תנסה למצא אולי חבר אחד שנראה לך סבבה ושאפשר להתחבר אליו,
אני בטוחה שלא כולם רעים ככה
תתחיל לדבר לענות בשיעורים ולהראות נוכחות
נ.ב מבטא צרפתי זה מושך רצח
וגם תקלל אותם בצרפתית
הם לא שווים אותך אל תבזבז זמן בלחשוב עליהם תנסה לחפש חברים אחרים
היי, הכל בסדר זה רק מבטא ובכללי מבטא בצרפתית זה מבטא ממש יפה איך צוחקים על זה? שימצאו משהו אחר לצחוק עליו אממ כמו הראש החסר שכל שלהם:) אל תתייחס אליהם הם לא שווים את זה
מבטא צרפתי זה מהמם... אצלי באזור צרפתים הם דווקא הכי פופולאריים ומקובלים בבית ספר...
בתור תלמידה חדשה אני יכולה להבטיח לך שהדרך הכי טובה להתחבר לאנשים זה לבקש מהם לעזור לך למצוא את הדרך(למשל תשאל מישהו איפה חדר מורים או קיצור דרך לכיתת מדעים)
אם זה בלמידה מרחוק תשאל שיעורי בית או עזרה בתקלות תכניות ממישהו שכבר דיברת איתו פעם פעמיים
בהצלחה=>
בתור תלמידה חדשה אני יכולה להבטיח לך שהדרך הכי טובה להתחבר לאנשים זה לבקש מהם לעזור לך למצוא את הדרך(למשל תשאל מישהו איפה חדר מורים או קיצור דרך לכיתת מדעים)
אם זה בלמידה מרחוק תשאל שיעורי בית או עזרה בתקלות תכניות ממישהו שכבר דיברת איתו פעם פעמיים
בהצלחה=>
חחח חלום שלי חבר צרפתי
או לפחות ידיד
ואני מתה על המבטא הזה חחח וואיי אם אני יכיר צרפתי רוב הסיכויים שאני ידפוק לו בוסה וישאל אותו אם בצרפת מתנשקים רק צרפתית או גם אמריקאית
או לפחות ידיד
ואני מתה על המבטא הזה חחח וואיי אם אני יכיר צרפתי רוב הסיכויים שאני ידפוק לו בוסה וישאל אותו אם בצרפת מתנשקים רק צרפתית או גם אמריקאית
אנונימית
מבטא צרפתי זה יפה
תנסה כמה שפחות להתייחס אליהם ותזכור שזאת רק תקופה ושעוד תכיר אנשים שכן יזמינו אותך לדברים ושלא יצחקו עלייך.. יש הרבה דרכים להכיר חברים ובכללי אנשים חדשים חוץ מבבית ספר-עוד יהיו לך אנשים שאתה תוכל לסמוך עליהם ושידאגו לך
אל תדאג התקופה הזאת עוד תעבור
תנסה כמה שפחות להתייחס אליהם ותזכור שזאת רק תקופה ושעוד תכיר אנשים שכן יזמינו אותך לדברים ושלא יצחקו עלייך.. יש הרבה דרכים להכיר חברים ובכללי אנשים חדשים חוץ מבבית ספר-עוד יהיו לך אנשים שאתה תוכל לסמוך עליהם ושידאגו לך
אל תדאג התקופה הזאת עוד תעבור
אני אוהב מבטא צרפתיי
פיז דה פוט זה הדבר היחיד שאני יודע בצרפתית
פיז דה פוט זה הדבר היחיד שאני יודע בצרפתית
תהיה חזק אחי, תנסה להתחבר לאנשים, ואף פעם אל תוותר :)
אנונימי
תלמד מילים גבוהות בעברית ואז הם יהיו מובכים שאתה יודע מילים גבוהות והם לא
אני מתה על מבטא צרפתי, לא משנה באיזה שפה תדבר זה ישמע טוב, לא כמו ישראלי שזה ישמע עולה
אימצה מה , מבטא צרפתי זה מהמם ! תנסה למלוא לפחות חבר אחד אפילו לא מהכיתה שלך ואולי הוא יוכל לעזור לך להתחבר לעוד ילדים ולזכור לשים ז על מה שאומרים לך שלא במקום בשבילך
^גם לי יש מורה צרפתי למתמטיקה וגם לאח שלי (לא אותו אחד)
קצת חשוד
קצת חשוד
זה כל כך מקנאה מבטא צרפתי הוא הכי יפה
היי, אני יודעת שזה קשה, יודעת שזה כואב, אבל אני מבטיחה לך שיום אחד הם יבינו איזה טיפשים הם.
אם אתה מרגיש לבד או משהו אתה יכול לכתוב לי בפרטי, יותר מאשמח להתחבר אליך.❤
אם אתה מרגיש לבד או משהו אתה יכול לכתוב לי בפרטי, יותר מאשמח להתחבר אליך.❤
^^גם אני חשבתי על זה
לול נגר
אתה מלך
אנונימי
סתם כאלו שלא מבנים כלום מהחיים, תלמד אותם צרפתית, תחפש חבר אחד לפחות ואז יהיה לך מעגל חברים רחב
אל תתייחס לכולם, הם לא מבינים כלום
זה ממש לא יפה מצידם איך שהם מתייחסים אליך
ואני אשמח לדבר איתך :)
תמיד רציתי לדבר צרפתית עם מבטא חח
זה ממש לא יפה מצידם איך שהם מתייחסים אליך
ואני אשמח לדבר איתך :)
תמיד רציתי לדבר צרפתית עם מבטא חח
תנסה להתחבר לילד אחד ואז לאט לאט זה גדל אבל בטוח בכל הכיתה יש אחד שתוכל להתחבר אליו
צרפתים עושים לי את זה רצחח אמאלה ולחברה הכי טובה שלי גם יש חבר צרפתי, וג'וזי מהאח הגדול שהוא צרפתי כולו לב והוא חתיך, תקשיב יש לך קלף מעל כל הבנים עם בנות אין לך מושג אפילו ניראלי והעברית שלך טובה ממש ומבטא צרפתי זה וואוו שים עליהם פס הם כולם קנאים וממורמרים עם עצמם ואתה תראה שבעתיד אתה תמצא אנשים בוגרים שלא שופטים אותך כמו ילדים טמבלים על מבטא
באמת שגאה בך שאתה שורד את זה, מצטערת בשבילך שישראל שונה מצרפת בצורה מפגרת. יש מלא אנשים שלא אכפת להם ומתנהגים נוראי רק בגלל מבטא, באמת שהם סתומים ואל תתייחס אליהם.
לגבי החברים- מבטיחה שתמצא חבר טוב אחד מתישהו, או חברה גם, שיקבלו אותך כמו שאתה, הם באים ברגע הכי לא צפוי.
תתחיל לאט לאט לפתח יותר ביטחון עצמי ותתחיל לדבר חזרה כשהם צוחקים עליך, הם עושים את זה רק בגלל שאתה נותן להם כנראה, אם אתה לא נותן להם לצחוק עליך הם יפחדו. מבטיחה לך שהכל יהיה טוב, תשאר חזק❤
לגבי החברים- מבטיחה שתמצא חבר טוב אחד מתישהו, או חברה גם, שיקבלו אותך כמו שאתה, הם באים ברגע הכי לא צפוי.
תתחיל לאט לאט לפתח יותר ביטחון עצמי ותתחיל לדבר חזרה כשהם צוחקים עליך, הם עושים את זה רק בגלל שאתה נותן להם כנראה, אם אתה לא נותן להם לצחוק עליך הם יפחדו. מבטיחה לך שהכל יהיה טוב, תשאר חזק❤
תשנה שם
שואל השאלה:
למה לשנות שם? ככה נולדתי
למה לשנות שם? ככה נולדתי
אנונימי
וואוו תקשיב זה קרה לי גם אני מישראל אבל יש לי בעיה ואי אפשר לפתור אותה ורק שתדע מבטא צרפתי זה ממש יפה . תקשיב מה שאני עושה זה אני אומרת להם עם הם היו במצב הזה אז הם היו מתביישים. תומר להם את זה ותזכור אתה לא חייב לחשוב שאתה שונה רק בגלל מבטא אתה יכול להיות מה שאתה רוצה
אנונימית
יאו מבטא צרפתי זה מהמם לדעתי ותמצא חברים לאט לאט אני בטוחה❤
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם❤
תודה רבה לכולם❤
אנונימי
באותו הנושא: