7 תשובות
שואל השאלה:
אה והיא גם לא מוכנה לדבר עם המדריכים לגבי זה והם כן רוצים לברר איתה.. אז זו לא אופציה שהיא תדבר איתם
אנונימית
אין לך כלכך מה לעשות..
אם אין לך איך לשלם, לא תוכלי להשתתף.
תסבירי לה שה500 שקל זה דמי חבר שכוללים את הביטוח שלך בתנועת נוער
תגידי לה שהיא משלמת הרבה יותר לדברים אחרים...
ותאמרי לה שזה עדיף על להיות בפלאפון כל היום...
תאמרי לה שזה גם כולל הכל...
תנסי לדבר עם אמא שלך לגביי זה תגידי שזה נורא חשוב לך שיש לה שם חברה ושמלמדים שם תכנים טובים , תנסי לשכנע אותה ..אבל אם בכל זאת היא לא תסכים אז כנראה שאין מה לעשות
אני מבינה את התסכול,
אבל אין לך מה לעשות.
שואל השאלה:
כן
התגובה שלך זה בדיוק מה שהמדריכים אומרים
אנונימית