13 תשובות
אני חושב שאת שרה ממש טוב אבל אני לא כזה מבין בזה
הצמדתי בשבילך
יש לך כישרון, אבל כדאי שתלכי לפיתוח קול כדיי שיותר תדייקי
שואל השאלה:
אני כבר בפיתוח קול תודה (:
אני כבר בפיתוח קול תודה (:
אנונימית
אה מצוין,
בכל מקרה יש לך קול ממש דומה לזמרת מהלהקה היהודים, אולי תנסי לשיר קטעים שהיא שרה ותראי איך זה
בכל מקרה יש לך קול ממש דומה לזמרת מהלהקה היהודים, אולי תנסי לשיר קטעים שהיא שרה ותראי איך זה
שואל השאלה:
אנסה תודה
אנסה תודה
אנונימית
אני גם חושבת שיש לך פוטנציל מטורף והקול שלך ממש יפה!!!
לא מספיק טוב. את לא מדוייקת ומטיילת בין סולמות
אנונימי
את שרה אחלה,ממליצה לך ללכת לפיתוח קול כדיי שתשירי מדהים.
יש לך פוטנציאל מעולה!!
יש לך פוטנציאל מעולה!!
שואל השאלה:
אנונימי מה אתה חושב אני מקצועית מה יש לך אני עוד לומדת. לא באת להופעה, אתה רוצה הופעה תשמע אריאנה גרנדה ומה אתה שופט אותי כאילו אתה שופט בהכוכב הבא אלוהים.
אנונימי מה אתה חושב אני מקצועית מה יש לך אני עוד לומדת. לא באת להופעה, אתה רוצה הופעה תשמע אריאנה גרנדה ומה אתה שופט אותי כאילו אתה שופט בהכוכב הבא אלוהים.
אנונימית
את מאוד מזייפת אבל יש לך גוון קול ממש ממש יפה!
תמשיכי עם הפיתוח קול אני בטוחה שיהיו לזה תוצאות מדהימות.
תמשיכי עם הפיתוח קול אני בטוחה שיהיו לזה תוצאות מדהימות.
מהמםם
אנונימית
אמיתי,
זה מחריד :(
זה מחריד :(
אנונימי
באותו הנושא: