3 תשובות
שואל השאלה:
^ חחח.. לא שמתי לב
אנונימי
כשנגיף גורם למישהו להיות קצת חולה (נגיד מצונן) הוא לא ישאר בבית והוא ילך לעבודה, שם הוא ידביק אחרים.
אם נגיף מסויים גורם לאנשים להיות מאוד חולים, הם נשארים בבית, ולא מדביקים אחרים.
אל תיקח אותי במילה אני לא מומחית אבל שמעתי שוירוסים המטרה שלהם זה להתרבות ולא להרוג את הגוף המארח אז הם לאט לאט מתאימים את עצמם ללהיות יותר מדבקים אבל פחות קטלניים
אנונימית