4 תשובות
בשורה התחתונה מה שמשנה באמת זה אם יש משיכה או אין, חוץ מזה זה ידוע שהתמונות אינסטה לא באמת משקפות(במקרה הטוב) אחד לאחד את המראה במציאות
שואל השאלה:
זה ממש מלחיץ
למרות שאני בחיים לא אפגש עם מישהו שאני מדברת איתו באינסטה
זה ממש מלחיץ
למרות שאני בחיים לא אפגש עם מישהו שאני מדברת איתו באינסטה
עשי מה שאת רואה לנכון, רק אל תהפכי אותו אוטומטית לרע כי זה לא הוגן כלפיו תזכרי שהוא בן אדם וכמו שהוא יכול להיות רע כך הוא גם יכול להיות טוב וזה תקף גם לאנשים במציאות.
שואל השאלה:
ברור אתה צודק
אבל זה ככ קל לשקר
נגיד אני בהאוס מדברת עם מלא אנשים
ואין הם חמודים הם נחמדים
אבל תמיד יש בי את הצורך להגן על עצמי גם מעצם העובדה שאני לא יודעת על אנשים האלה כלום
אני גם משקרת לפעמים במידע עלי ואף אחד לא יכול לדעת על זה כלום
לכן זה מפחיד אותי
ברור אתה צודק
אבל זה ככ קל לשקר
נגיד אני בהאוס מדברת עם מלא אנשים
ואין הם חמודים הם נחמדים
אבל תמיד יש בי את הצורך להגן על עצמי גם מעצם העובדה שאני לא יודעת על אנשים האלה כלום
אני גם משקרת לפעמים במידע עלי ואף אחד לא יכול לדעת על זה כלום
לכן זה מפחיד אותי
באותו הנושא: