6 תשובות
אני לא ראיתי אבל בדרכ אם כותבים גילים 12-13 זה בגלל קללות ואלימות ולגילים 14 ומעלה יש יותר קטעים מיניים
שואל השאלה:
טנקס
טנקס
אנונימית
זה לגמרי בסדר שתראי איתו
הסיבות זה:
שפה בוטה
זהו זה מה שכתוב בנטפליקס
שפה בוטה
זהו זה מה שכתוב בנטפליקס
אין שם שום דבר רע חוץ מטיפה קללות
זה בסדר היא פשוט מקללת לפעמים אין שם דברים מיניים
באותו הנושא: