9 תשובות
כן קרה לי שהתאהבתי ככה לצערי. היו סיבות אחרות לכך שזה לא עבד, לא מרחק מגורים.
בכל מקרה בנוגע לשאלתך השנייה, 40 דקות מרחק זה ממש לא בעיה, זה יחסית קרוב אם כבר. רוב החברים שלי גרים שעה ממני (כם אלה שלא מהאינטרנט), אז לדעתי אם אתם רוצים אתם יכולים לגרום לזה לעבוד, רק תוודאי שהוא אכן ילד בן 15 ולא פדופיל חס וחלילה. ובהצלחה!
שואל השאלה:
^^כן הוא לא פדופיל, דיברנו בשיחת וידאו כמה פעמים והוא מעלה לסטורי עם חברים שלו וכאלה.
^^^אסור לי להתאהב בו כי אני לא יודעת עד כמה זה יעבוד עם מרחק כזה.
יש מצב שאני יכולה לפנות למישהי בפרטי והיא תעזור לי בנושא הזה במשהו?
אנונימית
^אוקיי אני מבינה. וכן מוזמנת לפנות אלי אם את רוצה :)
ברור. היו הרבה בנים באינטרנט ש"התאהבתי " בהם. בתכלס את לא יכולה לדעת מי זה ומה הכוונות שלו ואיך הוא נראה במציאות . ואפילו נפגשתי איתם והם נראו ממש שונים. לסיכום עד שאת לא מכירה את הבחור אל תפתחי שום ציפיות או רגשות.
שואל השאלה:
את מתכוונת לאיך שהוא מתנהג במציאות?^
אנונימית
לא התאהבתי וגם לא יודעת אם זה נחשב מהאינטרנט כי הכרנו פיזית פשוט לא יצא לנו לדבר כל כך ודיברנו רק באינסטגרם
אבל כן נדלקתי עליו והיינו בקטע כמה חודשים זה דווקא יכל להצליח פשוט ירד לי ממנו באיזשהו שלב
כבר יצאתי עם מישהי מהאינטרנט
אנונימי
לא קרה אבל מבינה קרה משהו דומה
תנסי לדבר איתו אולי תוכלו לעבוד על משהו ביחד