74 תשובות
כי זה מביך
כי יש אנשים אגואיסטים בעולם הזה אין מה לעשות :/
קודם כל לא מכלילה וכנל אל תכליל על הבנות אבל כשבא מישהו וכותב לי היי בובה רוצה לעזור לי במשהו עם אימוגי מטריד או להגיב על סטורי ישובבה וכאלה ותאמין לי שהרוב (לפחות שהתחילו איתי) הם ככה זה קשה לקחת אותם או אחרים ברצינות
אותי פשוט מסננות:(
כי הן חסרות ביטחון וזה מחמיא ומלחיץ בוא זמנית ולכן הן ישר תוקפות חזרה, הן רוצות להרגיש בלתי ניתנות להשגה, זה הרבה התנשאות
(כמובן מדובר רק על מי שמתחיל נורמלי ולא בצורה מטרידה)
(כמובן מדובר רק על מי שמתחיל נורמלי ולא בצורה מטרידה)
זה תלוי מה הוא כתב להן לרוב זה סתם סוטים
שואל השאלה:
מסכים, אבל לא מדבר על כאלה שכותבים חרא מיני וכו'. זה מובן מאילו חחח
מסכים, אבל לא מדבר על כאלה שכותבים חרא מיני וכו'. זה מובן מאילו חחח
כי יש גם פדופילים ומתחזים וסוטים שרק רוצים ס*ס
שואל השאלה:
1. לא מדבר על קטינות
2. יש בנות שרוצות רק סקס ומלא, נוצלתי מינית וניסו בעבר לנצל אותי מינית. הו להתחיל איתי בשביל זה, שזה בקטנה כי פשוט סירבתי מראש. זה לא תירוץ..
1. לא מדבר על קטינות
2. יש בנות שרוצות רק סקס ומלא, נוצלתי מינית וניסו בעבר לנצל אותי מינית. הו להתחיל איתי בשביל זה, שזה בקטנה כי פשוט סירבתי מראש. זה לא תירוץ..
אגואיסטיות, ולא כולם כאלה^
אם אני לא עונה זה כי אני פשוט לא בעיניין
אבל אני לא יורדת על אלה שמתחילים איתי אני פשוט לא ממש מתייחסת
אבל אני לא יורדת על אלה שמתחילים איתי אני פשוט לא ממש מתייחסת
למה יורדות ? איך יורדות למה לרדת פשוט לדבר ולראות איך זה זורם
אני בחיים לא יורדת על אנשים שמתחילים איתי זה מגעיל
אני בחיים לא יורדת על אנשים שמתחילים איתי זה מגעיל
אנונימית
יש כאלה שלא יודעים להתחיל או שגדולים באיזה עשור ועדיין ממשיכים לדבר איתנו
זכותן לסנן את מי שהן רוצות מה..
למה הן חייבות לענות?
למה הן חייבות לענות?
אנונימית
שואל השאלה:
לרדת על בחור ולסנן בחור אלו שני דברים שונים. מי שרוצה לסנן שתסנן..
לרדת על בחור ולסנן בחור אלו שני דברים שונים. מי שרוצה לסנן שתסנן..
כן דיברתי למי שרשם שהן מסננות..
לא יודעת למה צריך לרדת , אולי בגלל הדרך שהתחילו איתן..
לא יודעת למה צריך לרדת , אולי בגלל הדרך שהתחילו איתן..
אנונימית
בחיים לא הייתי יורדת
כי יש הרבה סוטים שרק רוצים תמונות עירום ורק רוצים לנצל בנות
אני לא יודעת איך זה וזה עצוב..
כי אם הוא באמת רוצה להשקיע שלא יכתוב לי באה לפה הרבה
בכללי כי הרוב חושבות שהן יותר טובות
אתה יכול לתת לי פרח בבקשה
למה אתה מכליל?
חוץ מזה יש גם בנים שיורדים על בנות שמתחילות איתם באינסטגרם.
חוץ מזה יש גם בנים שיורדים על בנות שמתחילות איתם באינסטגרם.
אנונימית
תלוי במישהי שאתה כותב לה ,
תחשוב שאתה מדבר עם ילדה שהטרידו אותה כבר פעם והיא מפחדת עוד הפעם להפגע אז היא צוחקת אל זה , ואני לא אומרת שזה בסדר אני אומרת שיש בנות שכבר לא יכולות לסמוך על בנים שהן מכירות דרך הרשתות החברתיות .
תחשוב שאתה מדבר עם ילדה שהטרידו אותה כבר פעם והיא מפחדת עוד הפעם להפגע אז היא צוחקת אל זה , ואני לא אומרת שזה בסדר אני אומרת שיש בנות שכבר לא יכולות לסמוך על בנים שהן מכירות דרך הרשתות החברתיות .
לא מכירה בנות שיורדות על בנים שמתחילים איתן באינסטגרם
בנים בארץ פח וחסרי טאקט ואני אומר את זה בתור גבר זה נורא הגיוני
זה לא מקטע של גאווה או כל קטע דומה(אצלי ספציפית לפחות)
אני דיברתי כבר עם כמה בנים(אפשר לומר הרבה) מהאינסטגרם ובסוף כולם רק איכזבו אותי ושיקרו לי,ובכל מקרה זה התפרק בסופו של דבר.
ובמציאות זה לא ככה.
זה למה נהייתי כזאת,ואני כאילו מתנשאת מעליהם.
אני לא עונה למי שמתחיל איתי באינסטה.
אני דיברתי כבר עם כמה בנים(אפשר לומר הרבה) מהאינסטגרם ובסוף כולם רק איכזבו אותי ושיקרו לי,ובכל מקרה זה התפרק בסופו של דבר.
ובמציאות זה לא ככה.
זה למה נהייתי כזאת,ואני כאילו מתנשאת מעליהם.
אני לא עונה למי שמתחיל איתי באינסטה.
אנונימית
כי זה לא מוביל לאנשהו ממילא,בנים אל תתטרחו .
אם מישהי זורמת איתכם דרך האינסטגרם זה כי לא הולך לה במציאות.
קשה לי מאוד להאמין שמישהי תעדיף להתחיל עם בנים אנונימיים שאין לה מושג מי הם מאשר להתחיל עם מישהו פנים מול פנים.
אם מישהי זורמת איתכם דרך האינסטגרם זה כי לא הולך לה במציאות.
קשה לי מאוד להאמין שמישהי תעדיף להתחיל עם בנים אנונימיים שאין לה מושג מי הם מאשר להתחיל עם מישהו פנים מול פנים.
אני אישית לא עונה לכאלה שמתחילים איתי באינסטגרם כי זה די מביך כי זה לא אתר אכרויות מה הם רוצים ממני ..
שואל השאלה:
"לא מוביל לאנשהו ממילא, בנים אל תתטרחו"??? הייתי בשלושה קשרים זוגיים שהתחילו ככה, רציניים. על מה את מדברת
ו"חרב חדה" אחי מסכים איתך מילה במילה
"לא מוביל לאנשהו ממילא, בנים אל תתטרחו"??? הייתי בשלושה קשרים זוגיים שהתחילו ככה, רציניים. על מה את מדברת
ו"חרב חדה" אחי מסכים איתך מילה במילה
בעיקרון יש לי אינסטגרם רק בשביל כסף. אז לא נתקלתי בתופעה..
מביך וגם יש מלא סוטים חסרי טאקט
אממ תלוי איך הוא מתחיל .
אני אף פעם לא ירדתי על מישהו בסיטואציה כזאת .
יצא לי להציע חברות למישהו (כן , לא היה לי כל כך מודעות והכל אבל עדיין) וזה לא פשוט .
אם מישהו יתחיל איתי בצורה מטרידה שגורמת לי להרגיש לא בנוח ,אני לא ארד עליו , אני פשוט אחסום אותו או יגיד לו שזה לא מתאים לי.
אין סיבה לרדת על בנאדם שחושף את הרגשות שלו , זה מגעיל , אגואיסטי וצועק צומי.
אני אף פעם לא ירדתי על מישהו בסיטואציה כזאת .
יצא לי להציע חברות למישהו (כן , לא היה לי כל כך מודעות והכל אבל עדיין) וזה לא פשוט .
אם מישהו יתחיל איתי בצורה מטרידה שגורמת לי להרגיש לא בנוח ,אני לא ארד עליו , אני פשוט אחסום אותו או יגיד לו שזה לא מתאים לי.
אין סיבה לרדת על בנאדם שחושף את הרגשות שלו , זה מגעיל , אגואיסטי וצועק צומי.
ואו עכשיו חשבתי על זה וזה ממש לא בסדר מצד הבנות כי זה בהחלט לפעמים קשה למישהו.
מסכים עם כל מילה
למה להכליל לא כל אחד מטריד :/
התנשאות.
אני מסכים
זה די פוגע שבנות מזלזלות ויורדות על בן שאוזר אומץ רק בשביל לגשת אלייך ואת מייבשת אותו.
ובמקרה שלי אפילו צוחקת לי בפנים
לא מאחל את זה לאף אחד.
אני מסכים
זה די פוגע שבנות מזלזלות ויורדות על בן שאוזר אומץ רק בשביל לגשת אלייך ואת מייבשת אותו.
ובמקרה שלי אפילו צוחקת לי בפנים
לא מאחל את זה לאף אחד.
יש בנים שככה שיותר נוח להם, שהם בהתחלה מפחדים לעשות את זה פנים מול פנים
אז יש בנים שהם לא ערסים ומטרידים והם לא באים בקטע של הטרדה
ורק רוצים למצוא חברה, למצוא אהבה ואז אם הבת חוסמת , כן, זה מעצבן
אז יש בנים שהם לא ערסים ומטרידים והם לא באים בקטע של הטרדה
ורק רוצים למצוא חברה, למצוא אהבה ואז אם הבת חוסמת , כן, זה מעצבן
שואל השאלה:
עזוב את זה ש"יותר קל", קורונה. אין לך לאן לצאת ולהכיר, הייתי מת. במציאות זה הכי כיף, יש קליק הרבה יותר טוב תמיד. תמיד. ובנות הרבה פחות "הארד טו גט" וזורמות.. אבל קורונה..
עזוב את זה ש"יותר קל", קורונה. אין לך לאן לצאת ולהכיר, הייתי מת. במציאות זה הכי כיף, יש קליק הרבה יותר טוב תמיד. תמיד. ובנות הרבה פחות "הארד טו גט" וזורמות.. אבל קורונה..
אני הכרתי את חברה שלי דרך האינסגרם אז....
אנונימי
תשאלו אנשים עם שכל,אנשים מבוגרים פה אחד יגידו לכם שאינסטגרם זה לא אתר הכרויות,ולא מומלץ להכיר אנשים לא מוכרים....
(זה מה שסבתות שלי אומרות,ואל תזלזלו)
(זה מה שסבתות שלי אומרות,ואל תזלזלו)
אנונימית
בשביל שלא תתחילו
אנונימית
כי לא כולם באים בכוונה טובה
תנסח את זה אחרת,אל תוציא אתכם הצודקים והתמימים.
תנסח את זה אחרת,אל תוציא אתכם הצודקים והתמימים.
אנונימית
לא רואה סיבה לרדת עליהם.
לי הדבר היחידה שמציק זה כאלה שקוראים לי חיים שלי, נסיכה, וכל מיני כאלה דברים קרינגים שאני בקושי מכירה אותם..
לי הדבר היחידה שמציק זה כאלה שקוראים לי חיים שלי, נסיכה, וכל מיני כאלה דברים קרינגים שאני בקושי מכירה אותם..
כי לפעמים הם מצחיקים / לא יודעים איך
אנונימית
יש כאלה שהן עם לב קר ואופי פח לכן אני לא אוהב את האפליקציה הזו שם זה כמה יפה יותר סתומה ויותר סנובית
יש כמה עם לב טוב אבל הרוב ככה
התנשאות, חושבות שהן יותר טובות והן מחמיאות לעצמן כשהן יורדות עליהם.
גם אם היא לא רוצה שיתחילו איתה אפשר לענות יפה ונורמלי ולא בצורה משפילה, צריך להבין שיש בן אדם בצד השני וזה לשני הצדדים כי יש גם בנות שמתחילות עם בנים באינסטגרם והם מסננים או מגיבים מגעיל
גם אם היא לא רוצה שיתחילו איתה אפשר לענות יפה ונורמלי ולא בצורה משפילה, צריך להבין שיש בן אדם בצד השני וזה לשני הצדדים כי יש גם בנות שמתחילות עם בנים באינסטגרם והם מסננים או מגיבים מגעיל
השאלה היא איך אתה מתחיל איתה תכבד אותה ואם היא אומרת שהיא לא רוצה אז תעזוב אם אתה מכבד אותה והיא מדברת לא נחמד אז עזוב אל תהיה איתה היא עצמה לא נחמדה או שהיא עוברת משהו
כששולחים לי הודעות, ואני רוצה לסרב בנימוס, כשאני מעלה פה שאלה כל הבנות ישר אומרות לי לחסום, אני לא סובלת לעשות את זה, אני מסבירה בפשטות שזה לא רלוונטי בשבילי כי אני בת 13.
לא חסרות בנות כאלה, אבל תתנחם שמי שלעגה לך פשוט לא מתאימה לך כי אין לה כבוד.
לא חסרות בנות כאלה, אבל תתנחם שמי שלעגה לך פשוט לא מתאימה לך כי אין לה כבוד.
כי זה תלוי איך.
אני תמיד עונה הכי מכבד שאני יכולה, אבל כשמתחילים מבדוי/בדרך מגעילה (הערה על לבוש, קללות, בקשה למיטה ודברים כאלה) זה ממש מוריד ומראה על חוסר רצינות.
אני תמיד עונה הכי מכבד שאני יכולה, אבל כשמתחילים מבדוי/בדרך מגעילה (הערה על לבוש, קללות, בקשה למיטה ודברים כאלה) זה ממש מוריד ומראה על חוסר רצינות.
מסכים זה מגעיל...
יש מישהו מאחורי המסך, אני לא מדבר על סוטים...
אני מדבר על מישהו שכותב לדוגמא:
"היי, מה קורה?"
למה לרדת עליו?
יש אנשים עם אגו מנופח...
יש מישהו מאחורי המסך, אני לא מדבר על סוטים...
אני מדבר על מישהו שכותב לדוגמא:
"היי, מה קורה?"
למה לרדת עליו?
יש אנשים עם אגו מנופח...
אני לא מנסה בעצמי אבל רוב ילדות הטיקטוק שרואות את ה"חושפות בוגדיםםםםםםםם חלק 3645983" וגם בעוד המון סרטונים חושבות שכל בן הוא סוטה והן פשוט יגידו "אממ... לא 3>" כאילו הן משהו מיוחד, הן לא חושבות בעצמך ורק פועלות לפי מה שראו בטיקטוק כנגד ילדים שלא רצו לעשות שום דבר רע.
אנונימי
זה לא כולן
רק לליצנים יש אינסטגרם
יש הרבה סתומות אל תתפהלו
אנונימית
צודק/ת
דווקא אני נחמדה לכולם
פשוט הרבה מהם מגיעים לשאלות סוטות אחרי 2 דקות ומבקשים שאשלוט עליהם ._.
פשוט הרבה מהם מגיעים לשאלות סוטות אחרי 2 דקות ומבקשים שאשלוט עליהם ._.
זה אף פעם לא קרה לי אבל אני כן רואה את זה ואני מבין שזה ממש לא נעים ומביך והבנות האלה מורידות לגבר את כל הביטחון שהוא אסף בשביל לשלוח לה הודעה
כי הם לא גברים, הם יכולים לגשת אלי במציאות ובמקום זה הם פשוט פוסי ושולחים הודעה והרבה שולחים הודעות אז אנחנו לא מייחסות לזה חשיבות
לגבי האלה שכותבות"כי הם כותבים לנו דברים מטרידעם" יש כאלה שכותבים לכן "היי את ממש מוצאת חן בעיני והייתי שמח להכיר אתכן" ואתן עדיין מעלות את זה.יותר טוב מזה אין.
אנונימי
אני באמת לא מבינה את כל הבנות האלה המון בנים מתחילים איתי באינסטגרם(לא בקטע של להשוויץ או משהו כן?חחח) ואני עונה לכולם וזורמת איתם אבל באיזשהו שלב החבר הכי טוב שלי רואה את זה וחוסם אותם כי הוא כמו אח גדול בשבילי והוא ממש דואג לי אבל כן...
מע
מה מע
תלוי איך הוא מתחיל איתי
אני תמיד דוחה אותם בצורה יפה (כי משום מה כולם חושבים שאני בת 17) אבל באמת לא יפה הבנות שעושות את זה, גם לסנן זה פוגע
^אני בת 14.5 וחושבים שאני בת 18-20 :(
איך לדעת שזה בן אדם ולא פסיכופת
אנונימית
הלוואי עליי שמישהו ירשום לי הודעה באינסטגרם
שואל השאלה:
סביר להניח שירשמו אבל את.. די צעירה את יודעת. בגיל הזה ילדונים בגילך כן חושבים על זה.. אבל בפועל משחקים פורטנייט וכדורגל יותר מאשר מפלרטטים עם בנות חחח עם הזמן זה יבוא, אל תדאגי
סביר להניח שירשמו אבל את.. די צעירה את יודעת. בגיל הזה ילדונים בגילך כן חושבים על זה.. אבל בפועל משחקים פורטנייט וכדורגל יותר מאשר מפלרטטים עם בנות חחח עם הזמן זה יבוא, אל תדאגי
תאמין לי אני יודעת יש לי אח בן 15 שמדבר בוואטסאפ על כוסיות
שואל השאלה:
15 זה לא 13.. זה שונה.. בגיל הזה בנים עדיין לא ממש מתחילים עם בנות.. זה נדיר.
15 זה לא 13.. זה שונה.. בגיל הזה בנים עדיין לא ממש מתחילים עם בנות.. זה נדיר.
זה שונה בעיר שלי אתה רואה באינסטגרם איזה חמישה בנות נמרחות על בן אחד ובכיתה הם מדברים על יחסי מין פורנו ובנות כוסיות שראו באינסטגרם
שואל השאלה:
מה לעזאזל? את בכיתה ו' לא? מה השתנה בדורות האלו אמא'לה
מה לעזאזל? את בכיתה ו' לא? מה השתנה בדורות האלו אמא'לה