2 תשובות
זה הרבה, אני אישית מזמין 3.
וואי זה הרבה אבל אם את רוצה להזמין עוד למה לא? אם החצר שלך מספיק גדולה לכי על זה.
אולי זה גם נשמע לי הרבה כי בקושי אחת יש לי להזמין xd וגם אם זה באמת הרבה הכל טוב זה מסיבה כל עוד לא יהיה צפוף מידיי אז זה רק יוסיף למסיבתיות חח
אולי זה גם נשמע לי הרבה כי בקושי אחת יש לי להזמין xd וגם אם זה באמת הרבה הכל טוב זה מסיבה כל עוד לא יהיה צפוף מידיי אז זה רק יוסיף למסיבתיות חח
באותו הנושא: