14 תשובות
כיבוי לא עושה כלום..
איפוס מוחק את הנתונים ואיפוס נתין לעדות רק דרך ההגדרות
איפוס מוחק את הנתונים ואיפוס נתין לעדות רק דרך ההגדרות
הכול טוב הוא רק נכבה ונדלק מחדש כל הפרטים נשארים וזה לא מתחיל מהתחלה אין לך מה לדאוג
שואל השאלה:
אוקיי ואיך עושים כיבוי?
אוקיי ואיך עושים כיבוי?
זה מוחק את הזיכרון ram שזה לא קריטי, פשוט כמו להעיף אפליקציה מהאפליקציות הפתוחות
לחציה ארוכה על הכפתור שמגליקים מסך
^ זה מפעיל את סירי בדרך כלל
אני עדיין עם הכפתור למטה (מהאייפד) אז לא אבל עם הטלפונים היותר חדשים זה מפעיל את סירי ואין לי מושג איך מכבים
אני מדבר על הכפתור בצד ...
שואל השאלה:
אוקיי תודה זה הסתדר!!
אוקיי תודה זה הסתדר!!
אני יודע זה מפעיל את סירי באייפונים שאין בהם כפתור למטה ^^
מכבים כשלוחצים על הכפתור שמדליק את סירי והכפתור שמגביר את הוולים ביחד לכמה שניות ויהיה לכם את זה על המסך
אנונימית
את רצינית?
לא היה לך טלפון לפני?
לא היה לך טלפון לפני?
שואל השאלה:
^לא היה לי אייפון לפני ופחדתי
^לא היה לי אייפון לפני ופחדתי
מה זה קשור את לא יודעת איך מכבים טלפון?
באותו הנושא: