התחברות
הרשמה
ממש חרא לי אין לי עם מי לדבר אני מפחדת שאם אני אכתוב כאן את מה שאני מרגישה סטיפס יורידו לי את השאלה או ישלחו משטרה
סטיפס למה אתם ככ רעים
21 בדצמבר 2020, 01:10
מחיקת שאלות
2 תשובות
גם מוזמנת לפנות אליי מבטיחה להיות אוזן קשבת
מ
מגבון ועוד מגבון זה לא מגבון
את יותר ממוזמנת לפנות אליי בפרטי.
נַעֲרָה שׂוֹרֶדֶת
באותו הנושא:
אני מרגישה ממש רע אני מפחדת שאני עומדת להתעלף
זה יהיה שקוף אם אני אכתוב למישהו שאני רוצה לחזור לדבר איתו את זה:
אני מרגישה שיש כאן מישהי שלא משנה מה אני אכתוב, היא תמיד תעשה לי מינוס
אוף אני מרגישה מטומטמת שאני בת 14 ואני מפחדת מאזעקות וברקים ורעמים, מזדהים?
אני מרגישה שאני חייבת שיהיה לי מישהו שאני יכולה לדבר איתו סתם על שטויות
אני לא ממש מרגישה טוב היום ואני מפחדת שאני לא ארגיש טוב בכיפור..
אני מרגישה שאני לא מסוגלת לאהוב כי אני מפחדת שלא יאהבו אותי
אני בת 17 ואני מרגישה שהדברים שאני עושה זה לא דברים שאני באמת אוהבת...
אני וחבר שלי חצי שנה ביחד כבר ואני מרגישה שאני עדיין מפחדת להגיד לו דברים שאני באמת מרגישה ולא רבנו בכלל.. מה לעשות?
אני לא יודעת מה לעשות, מרגישה שאני וחבר שלי לא אותו דבר כמו פעם.. מפחדת להפרד ממנו כי זה יהרוס ככ הרבה דברים
היי אני מרגישה שאין לי הרבה חברות ואני אכתוב בפירוט ותכתבו את התשובה הכנה שלכם תודה