5 תשובות
כן זה קצת מבאס תכלס
ישיבות
שואל השאלה:
זה חרא כי זה ישיבות
זה חרא כי זה ישיבות
אנונימית
וואלה יש מסיבות חצר עם חברים..
סקס זה לא בריא.
אנונימי
באותו הנושא: