7 תשובות
אז תעשה, למי אתה מחכה ?
אני לא רוצה להישמע ביקורתית או מגעילה, אבל אני אגיד לך כמה דברים שכנראה לא תרצה לשמוע אבל הם נכונים.
קודם כל, אני מבינה את החרדה שלך, אבל זה הכי קל להישאר באיזור הנוחות, כל עוד תהיה שם לא תתקדם לשום מקום.
דבר שני, אף אחד לא עוצר אותך חוץ ממך, להגיד לי אין ביטחון ולאחרים יש ולכן אני לא מצליח להתפתח בחיים זה להקל על עצמך, זה לתת את התשובה הברורה מאילו.
תתאמץ, תשקיע. תעשה מה שאתה אוהב אבל עד הסוף, יש כאלה שיתחברו ויש כאלה שפחות אבל כל עוד אתה מי שאתה ושלם עם עצמך זה מה שחשוב.
תנסה להכיר יותר אנשים, חרדה חברתית זה משהו שב2020 קשה יותר להתמודד איתו, נכון שהרוב במסכים אז יותר נוח לא לדבר פנים מול פנים אבל זה עדיף גם בריאותית וגם לביטחון שלך.
אני לא רוצה להישמע ביקורתית או מגעילה, אבל אני אגיד לך כמה דברים שכנראה לא תרצה לשמוע אבל הם נכונים.
קודם כל, אני מבינה את החרדה שלך, אבל זה הכי קל להישאר באיזור הנוחות, כל עוד תהיה שם לא תתקדם לשום מקום.
דבר שני, אף אחד לא עוצר אותך חוץ ממך, להגיד לי אין ביטחון ולאחרים יש ולכן אני לא מצליח להתפתח בחיים זה להקל על עצמך, זה לתת את התשובה הברורה מאילו.
תתאמץ, תשקיע. תעשה מה שאתה אוהב אבל עד הסוף, יש כאלה שיתחברו ויש כאלה שפחות אבל כל עוד אתה מי שאתה ושלם עם עצמך זה מה שחשוב.
תנסה להכיר יותר אנשים, חרדה חברתית זה משהו שב2020 קשה יותר להתמודד איתו, נכון שהרוב במסכים אז יותר נוח לא לדבר פנים מול פנים אבל זה עדיף גם בריאותית וגם לביטחון שלך.
שואל השאלה:
את צודקת אבל תמיד מרגיש שונה או לשייך
ושכולם שונאים אותי
את צודקת אבל תמיד מרגיש שונה או לשייך
ושכולם שונאים אותי
אנונימי
שוב, אני מצטערת אבל רוב האנשים לא מכירים אותך בכלל ואתה לא מעניין אותם,
גם אני מרגישה לפעמים שכולם מסתכלים עלי או שאני במרכז הקהל אבל בגדול לאנשים בעולם ובמדינת ישראל בפרט איכפת רק מהתחת של עצמם ומאיך שהם נראים או מתנהגים, לאף אחד פה לא איכפת מהאחר תהיה בטוח בזנ
גם אני מרגישה לפעמים שכולם מסתכלים עלי או שאני במרכז הקהל אבל בגדול לאנשים בעולם ובמדינת ישראל בפרט איכפת רק מהתחת של עצמם ומאיך שהם נראים או מתנהגים, לאף אחד פה לא איכפת מהאחר תהיה בטוח בזנ
שואל השאלה:
וחסרים לי הרבה פערים חברתיים ואני קצת ילדותי
לא חושב שמישהו ירצה להתחבר איתי
וחסרים לי הרבה פערים חברתיים ואני קצת ילדותי
לא חושב שמישהו ירצה להתחבר איתי
אנונימי
אתה לא נשמע לי ילדותי, ופערים חברתיים זה דבר שאפשר להשלים, יש אנשים שגרים בסוף העולם רק עם המשפחה שלהם, ועדין מצליחים בהרבה מאוד דברים, להפך, רוב האנשים שהצליחו בעולם זה אלה שהיו מבודדים חברתית. אני לא אומרת שזה טוב, חברים ותשומת לב זה דבר שבן אדם חייב, אבל במידה, ומספיק שיש לך חבר או שניים זה באמת יכול לעזור. ואני אשמח להתחבר אליך, אל תהיה פסימי
שואל השאלה:
תודה העלת לי את הביטחון
תודה העלת לי את הביטחון
אנונימי
בשמחה ואני שמחה לשמוע
באותו הנושא: