2 תשובות
וואי קרה לי גם איך נפגעתי אמאלה
ולא,זה פשוט אומר שאנחנו פחות בנות שאוהבות לדבר על דברים רציניים ויותר אוהבות צחוקים וזה גם בסדר.וגם כי אנחנו מתביישות לדבר על דברים עמוקים אולי..
ולא,זה פשוט אומר שאנחנו פחות בנות שאוהבות לדבר על דברים רציניים ויותר אוהבות צחוקים וזה גם בסדר.וגם כי אנחנו מתביישות לדבר על דברים עמוקים אולי..
אנונימית
אני לא חושבת שזה אומר שאין לך עומק, אולי זה אומר שאת פשוט מעדיפה לא לדבר על הנושאים שציינת עם החברות שלך.
כלומר עם אחת את מעדיפה לא להגיד דעות ומחשבות ועם אחרת את מעדיפה לא לדבר על רגשות.
יש לי חברה שיש נושאים שאני פחות מעדיפה לדבר איתה עליהם בגלל סיבות מסויימות, אולי גם אצלך זה ככה.
כלומר עם אחת את מעדיפה לא להגיד דעות ומחשבות ועם אחרת את מעדיפה לא לדבר על רגשות.
יש לי חברה שיש נושאים שאני פחות מעדיפה לדבר איתה עליהם בגלל סיבות מסויימות, אולי גם אצלך זה ככה.
באותו הנושא: