5 תשובות
תקשיבי גם אני מטר 60 ושוקלת כמעט כמוך וגם אני רזה, זה שונה אצל כל אחת ולכן המשקל פחות משנה, פשוט אצל כל אחת המשקל מגיע במקומות אחרים ואם את נראת רזה את רזה, בלי קשר למשקל
אנונימית
את במשקל תקין וממוצע לגמרי
ואת ממש לא קרובה לעודף משקל... את במרחק של לפחות 10 קילו מעודף משקל
שואל השאלה:
חחח תאמיני לי ששרירים זה לא
טוב תודה לכן
אנונימית
אל תשכחי ששריר שוקל משמעותית יותר משומן כלומר את יכולה להיות גם 65 קילו ולהיות יותר רזה ממישהי ששוקלת 45 קילו בגלל שרירים
כן ברור שזה בסדר, וזה הגיוני
זה תלוי בהרבה דברים