62 תשובות
לא
מי שחושב ככה לא הכי חכם
מי שחושב ככה לא הכי חכם
למה ! שהוא ! ישקר ! לאזרחים ! ויגיד ! להתחסן !
ביבי הוא ראש ממשלה שלנו הוא אמור להוות לנו דוגמא, נראה לי שהוא כן התחסן.. השיט הזה שראשי ממשלה לא מתחסנים כדי לבדוק על האזרחים קודם זה רק בסרטים
אין לזה הוכחה. אבל בוא , נו באמת עזבו את זה שעשו לו חיסון לא במקום הנכון מתחסן בלי מסכה המחסן בלי כפפות זו דוגמא שאתה מראה למדינה שלך ?
אבו פאני - סורי שאנע מבאסת אותך, אבל הוא תמיד משקר
הוא באמת התחסן
אגב הזריקו לו בצורה ישרה- זה אומר שהזריקות לשריר, ולשריר, אסור להזריק מים
כן הוא שקרן, כן משקרים לכם המון בקורונה, אבל הוא שקרן בדיוק כמו כול מי שלצידו, כול מי שנגדו, כול מי שבפוליטיקה וכול מי שאחראי איכשהו על הציבור. ולמרות זה הוא באמת באמת התחסן, יש לזה הוכחות תיעוד ואליבי.
לא.
הוא באמת התחסן
הוא באמת התחסן
לא כי זה מסוכן לשים מים בוריד
לא
מי שחושב שכן קצת חי בסרט
מי שחושב שכן קצת חי בסרט
כתבתי, ואכתוב את זה שוב:
אני אסביר לך את זה בצורה הכי קלה וקצרה.
אם מזריקים מים לשריר השריר מתנפח נוצרת בלוטה (גימטומה) לאחר מכן התאים מתים ונדרשת כריתת יד.
לגוף שלנו יש את המים שהוא צריך והוא יודע להוביל אותו לבד הזרקת מים למקום הלא נכון וחייך נהרסים.
הזרקת מים נדרשת רק בהתייבשות.
אני בטוח שאתה יודע למה אני מתכוון (אינפוזיה).
בנוסף זה לא יכול להיות פלסיבו, כי אסור להשתמש בזה חוץ ממחקרים, ואם משתמשים, זה עבירה פלילית במדינת ישראל.
אני אסביר לך את זה בצורה הכי קלה וקצרה.
אם מזריקים מים לשריר השריר מתנפח נוצרת בלוטה (גימטומה) לאחר מכן התאים מתים ונדרשת כריתת יד.
לגוף שלנו יש את המים שהוא צריך והוא יודע להוביל אותו לבד הזרקת מים למקום הלא נכון וחייך נהרסים.
הזרקת מים נדרשת רק בהתייבשות.
אני בטוח שאתה יודע למה אני מתכוון (אינפוזיה).
בנוסף זה לא יכול להיות פלסיבו, כי אסור להשתמש בזה חוץ ממחקרים, ואם משתמשים, זה עבירה פלילית במדינת ישראל.
אנונימי
לא , מי שאומר את זה לא חכם בכלל .
מי עדן ליתר דיוק
סתםסתם אממ זאת פשוט מחט מתקפלת אז תכלס לא הזריקו לו כלום:)
סתםסתם אממ זאת פשוט מחט מתקפלת אז תכלס לא הזריקו לו כלום:)
אנונימית
ממש לא ודרך אגב זה מסוכן להזריק מים לשריר...
אנשים אתם חיים בסרט קשה... תתעוררו על החיים שלכם אתם ראיתם בעיניים שלכם שהזריקו לו תפסיקו כבר לחפש כל היום מה להגיד עליו .
ל א
לא. הזריקו לו פלצבו
לאא
החיסון נועד לעקר ולדלל את האוכלוסיה ולביבי יש כבר ילדים אז הוא יתחסן בכל מקרה כי זה לא משנה לו..
אנונימי
אי אפשר להזריק מים לשריר
הזריקו לו פלצבו
תפסיקו לגרום לשאלה הזאת להגיע לחמות. אמרתי את זה ואני אומר את זה שוב- חרשתם על השאלה. אי אפשר להזריק מים במקום חיסון, זה יכול לפגוע במערכות. עכשיו די.
אי אפשר להזריק מים לשריר
^אנונימי אתה צודק
אנונימית
מי שאומר שהוא הזריק מים לא הכי מבין מה הוא אומר
לא כפרה
לא נראה לי אפשר להזריק מים.. זה מסוכן
לא נראה לי אפשר להזריק מים.. זה מסוכן
תחשבו בהגיון,
למה שהמדינה תזריק לנו חומר שיהרוג אותנו?
היא רק תפסיד מזה!
למה שהמדינה תזריק לנו חומר שיהרוג אותנו?
היא רק תפסיד מזה!
הזריקו לו מים, אבל גם את החיסון
כשהחיסונים הגיעו הזריקו את החיסון לו ולאנשים שלו, לא מול המצלמות ליתר ביטחון שלא יקרה כלום לא צפוי ובשביל למנוע פאשלות
אז בסופו של דבר הוא התחסן פשוט לפני זה, לא מול מצלמות
השידור החי היה בשביל לעודד התחסנות
אגב, ליולי אדלשטיין באמת הזריקו את החיסון בשידור
כשהחיסונים הגיעו הזריקו את החיסון לו ולאנשים שלו, לא מול המצלמות ליתר ביטחון שלא יקרה כלום לא צפוי ובשביל למנוע פאשלות
אז בסופו של דבר הוא התחסן פשוט לפני זה, לא מול מצלמות
השידור החי היה בשביל לעודד התחסנות
אגב, ליולי אדלשטיין באמת הזריקו את החיסון בשידור
איך אתה יודע?..^
^א. אני בת
ב. לא יכולה להגיד, אבל תסמוך.י עליי שזה נכון
אם זה כזה חשוב אני יכולה להגיד לך בפרטי
ב. לא יכולה להגיד, אבל תסמוך.י עליי שזה נכון
אם זה כזה חשוב אני יכולה להגיד לך בפרטי
אני מניחה שזה כן חיסון
אבל לא אותו חיסון שמתכננים להזריק לנו
אבל לא אותו חיסון שמתכננים להזריק לנו
מי שחושב שהזריקו לו מים לא מאה
^^^לא סגורה על השם
אבל אי אפשר להזריק מים לשריר.
תסבירי לי בפרטי
אבל אי אפשר להזריק מים לשריר.
תסבירי לי בפרטי
זה נכון כי הוא יודע שזה חארטה, הם גורמים לאזרחים תמימים סתם לפחד מעלק מגפה שהיא לא יותר מצינון קל
לעולם לא נדע
^לא בהכרח מים, משהו אחר לא את החיסון, את החיסון הזריקו לפני
מי שחשוב לו לדעת איך אני יודעת, מוזמן לשלוח לי הודעה בפרטי
מי שחשוב לו לדעת איך אני יודעת, מוזמן לשלוח לי הודעה בפרטי
יש מגפה ללא ספק אני לא מתווכח על זה.
אבל הזריקו לו זריקת סרק זה מה שאני בטוח בו.
אל תשכחו שביבי הוא מאחד האנשים הכי חשובים במזרח התיכון וגם ביחסים עם ארה"ב.
אתם חושבים שנתניהו יסכים להתחסן עם אבטיפוס שבכלל לא יצא לפועל ב100%? אתם רציניים?
יש יותר מעשרה סיכונים לפחות שקיימים כרגע בחיסון הזה. אם ביבי חוטף אחד מהם המדינה תשתבש בטירוף לזמן קצר.
אבל הזריקו לו זריקת סרק זה מה שאני בטוח בו.
אל תשכחו שביבי הוא מאחד האנשים הכי חשובים במזרח התיכון וגם ביחסים עם ארה"ב.
אתם חושבים שנתניהו יסכים להתחסן עם אבטיפוס שבכלל לא יצא לפועל ב100%? אתם רציניים?
יש יותר מעשרה סיכונים לפחות שקיימים כרגע בחיסון הזה. אם ביבי חוטף אחד מהם המדינה תשתבש בטירוף לזמן קצר.
^ביבי לא היה מסכן מדינה שלמה
אנשים עכשיו הולכים להתחסן, נראה לך שהוא ייתן לדבר כזה לקרות? שיהיו תופעות לוואי? תאמין לי ביבי לא יעשה דבר כזה ומסכן את כולם
אנשים עכשיו הולכים להתחסן, נראה לך שהוא ייתן לדבר כזה לקרות? שיהיו תופעות לוואי? תאמין לי ביבי לא יעשה דבר כזה ומסכן את כולם
הוא סיכן את כולם יותר מפעמיים נטו בשביל פוליטיקה.
אני לא תומך פוליטיקה ולא מבין בשטויות האלה כי זה לא קשור לחיים שלי אבל כשראש ממשלה אחראי משחרר מדינה שלמה בזמן שיש מגפה ואחוזי הדבקה גבוהים זה פשוט חתיכת חוסר מודעות למצב וזה פשוט בשביל סיפוק עצמי במקומות מסוימים. ביבי התחסן בזריקת סרק נקודה.
מה שהוא מנסה כרגע לעשות זה להרגיע את התושבים כדי שילכו להתחסן וזה עובד לו. אבל אנשים שחושבים על זה טיפה יותר מתחילים להסיק מסקנות שיש סיכוי מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד גבוה שהן נכונות.
אני לא תומך פוליטיקה ולא מבין בשטויות האלה כי זה לא קשור לחיים שלי אבל כשראש ממשלה אחראי משחרר מדינה שלמה בזמן שיש מגפה ואחוזי הדבקה גבוהים זה פשוט חתיכת חוסר מודעות למצב וזה פשוט בשביל סיפוק עצמי במקומות מסוימים. ביבי התחסן בזריקת סרק נקודה.
מה שהוא מנסה כרגע לעשות זה להרגיע את התושבים כדי שילכו להתחסן וזה עובד לו. אבל אנשים שחושבים על זה טיפה יותר מתחילים להסיק מסקנות שיש סיכוי מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד גבוה שהן נכונות.
אני לא חושבת שזה בריא להזריק מים למקומות כאלה בגוף
תשמע, לא אני, לא אתה ולא אף אחד שיענה לך פה לא שם את החומר במזרק אבל בעיקרון יש כמה תאוריות וגם סרטון ביוטיוב שמסבירים למה ביב לא באמת התחסן
אם זה מעניין אותך אתה יכול לראות ולהחליט בעצמך
זה תכלס עניין של דעה עד שיגלו בטוח...
אם זה מעניין אותך אתה יכול לראות ולהחליט בעצמך
זה תכלס עניין של דעה עד שיגלו בטוח...
אני לא מסכימה איתך
ביבי לא היה מסכן וגם לא סיכן את המדינה
אם הוא באמת היה מסכן היה כבר קורה משהו והיו מחליפים אותו תאמין לי
אין אף אחד שיכול להחליף אותי
ביבי לא היה מסכן וגם לא סיכן את המדינה
אם הוא באמת היה מסכן היה כבר קורה משהו והיו מחליפים אותו תאמין לי
אין אף אחד שיכול להחליף אותי
אותו*
העובדה היא שכן מנסים להחליף אותו כבר יותר משלושה שנים.
אני לא מתכוון להיכנס לזה כי פה אתם מבינים יותר ממני. אבל ממה שאני יודע עשרות אנשים רק מנסים להפיל אותו ולאט לאט זה מתחמם בגלל הדברים שהוא עושה.
אני לא מתכוון להיכנס לזה כי פה אתם מבינים יותר ממני. אבל ממה שאני יודע עשרות אנשים רק מנסים להפיל אותו ולאט לאט זה מתחמם בגלל הדברים שהוא עושה.
הוא לא עושה כלום
הוא רק מוביל את המדינה למשהו טוב יותר
הוא רק מוביל את המדינה למשהו טוב יותר
אדוני
ל.
ל.
הוא גרם לקריסה כלכלית בארץ ולאלפי משפחות להגיע למצב של רעב וחוסר אוכל. ברוך השם אוליי אני ואת נמצאים במשפחות טובות עם חיסכונות גבוהים אבל מה עם כל שאר העם? אנשים שגם היו במצב טוב לפני הקורונה פשוט קרסו כלכלית, נפשית, פיזית. פשוט התפרקו. וכל זה היה בגלל שביבי סגר את הארץ בזמנים הכי גרועים שיש ובדרך הכי גרועה שיש.
שאלתי מורה שלי היא אמרה שהביאו לו את החיסון
אלה לא רק ההחלטות שלו אתה יודע
יש עוד אנשים בממשלה
מה איתם?
יש עוד אנשים בממשלה
מה איתם?
ביבי לוקח את ההחלטות, שאר הממשלה מממשת אותן וגורמת להן להתקיים. כל הממשלה היא בובת חוטים של ביבי נתניהו. אני לא אכנס לזה יותר כי זה כל מה שאני יודע.
טוב אוקיי
לא נגדו גם לא תומך בו אבל אני לא חושב שהוא שיקר אחרת היו עולים על זה מהר מאוד וזה היה גורם לו להפסיד בבחירות הקרובות
הזריקו לו סמים
אני לא חושבת כי התחילו לחסן אנשים והראו זה באמת החיסון הוא ראש ממשלה והוא צריך להוות דוגמא אם הוא לא היה מתחסן האמון של הציבור בו היה יורד
בואו נדמיין רגע מצב שבו ביבי ידבק בקורונה לאחר שכבר חוסן וקיבל את 2 המנות. אתם יכולים להבין בכלל מה יקרה במצב כזה? הלך עליו. כולם יראו כמה הוא שקרן ובנוסף פחות אנשים יתחסנו.
בקיצור הוא קיבל את החיסון האמיתי.
בקיצור הוא קיבל את החיסון האמיתי.
דבר ראשון לא הזריקו לו מים
דבר שני, אני לא באמת יודעת, אבל לא נראלי שהוא באמת עשה את החיסון של הקורונה
אני לא באה עם קונספירציות וזה לא נגד ביבי אבל אפילו אני לא אלך להתחסן עכשיו אפילו אם יהיה מותר, אז למה שראש ממשלה (כל ראש ממשלה, לא רק ביבי) יקח סיכון?
יכול להיות שהוא כן התחסן, אני לא אומרת שאין סיכוי
אני פשוט לא יודעת, יכול להיות שכן ויכול להיות שלא, אני יותר נוטה לחשוב שלא
אבל שוב, אין לי מושג. יכול להיות שהוא כן התחסן
דבר שני, אני לא באמת יודעת, אבל לא נראלי שהוא באמת עשה את החיסון של הקורונה
אני לא באה עם קונספירציות וזה לא נגד ביבי אבל אפילו אני לא אלך להתחסן עכשיו אפילו אם יהיה מותר, אז למה שראש ממשלה (כל ראש ממשלה, לא רק ביבי) יקח סיכון?
יכול להיות שהוא כן התחסן, אני לא אומרת שאין סיכוי
אני פשוט לא יודעת, יכול להיות שכן ויכול להיות שלא, אני יותר נוטה לחשוב שלא
אבל שוב, אין לי מושג. יכול להיות שהוא כן התחסן
הזריקו פטל
לא הזריקו מים אבל לא הזריקו לו את החיסון לקורונה התהליך של החסיון היה לא אמין בשיט זה שעשה לו הסתיר את המחט,ולא שם כפפות וזה לא היה נראה אמיתי מצטערת אני לא הולכת להתחסן.
^כן, בואי תסבירי לי בבקשה מה לא אמין בתהליך הזה?
+לא חייב לשים כפפות, הסבירו את זה כבר.
+לא חייב לשים כפפות, הסבירו את זה כבר.
לא
זה ממש מסוכן להזריק מים לשריר
זה הורג את כל התאים הבריאים
זה ממש מסוכן להזריק מים לשריר
זה הורג את כל התאים הבריאים
לא סיימתי לקרוא את הדיון אבל בחייאת
שסוגרים את המדינה- ביבי מה אתה סוגר? אתה נורמלי? כולם יטמותתו מבחינה כלכלית ובלה בלה בלה
ושפותחים את הסגרים- ביבי למה אתה פותח? אתה מפגר? ימותו כא ןאנשים
תיהיו הגיוניים רגע! אי אפשר לעשות משהו שכולם יהיו מרוצים ממנו
נ.ב. התיקים שיש לביבי זה הרבה תפירה אבל נבר נואו
שסוגרים את המדינה- ביבי מה אתה סוגר? אתה נורמלי? כולם יטמותתו מבחינה כלכלית ובלה בלה בלה
ושפותחים את הסגרים- ביבי למה אתה פותח? אתה מפגר? ימותו כא ןאנשים
תיהיו הגיוניים רגע! אי אפשר לעשות משהו שכולם יהיו מרוצים ממנו
נ.ב. התיקים שיש לביבי זה הרבה תפירה אבל נבר נואו