6 תשובות
שואל השאלה:
יש מצב שהתבלבלו?
אנונימית
אה
אני חושב שכשהחבילה מגיעה לארץ, דואר ישראל שמים מס' מעקב משלהם אז את תמיד תראי מס' אחר ממה שהיה באתר (מס' מעקב של usps)
אנונימי
שואל השאלה:
מוזר כי בדרך כלל המספר זהה
אנונימית
שואל השאלה:
לא בדרך כלל יש לי את המספר מעקב והוא תואם למה ששולחים בסמס ואז אני יודעת מה אמור להגיע
אנונימית
לכי לדואר לקחת את זה, ואם זה שלח אז תתחדשי ואם לא אז תחזרי להם.
מה קשור? כל חבילה מקבלת מס' מעקב אחר...
את לא רוצה אל תקחי וזה יחזור למוכר והמשלוח על חשבונך
אנונימי
באותו הנושא: