5 תשובות
את תוכלי לנגן על חשמלית
זה אותו דבר...פשוט לחשמלית יש עוד כמה טריקים כמו מתיחות וכאלה
אני אישית למדתי נגינה על גיטרה אקוסטית והיום אני מנגן על בוזוקי ובגלמה די טוב בוא נגיד
פשוט צריך ללמוד taping ,sweep picking, bend וכאלה..
^^ * taping *
צריך ללמוד איך לעשות טאפים בסך הכל וזהו נראה לי