3 תשובות
שקית אבקת אפייה
2 כוסות קמח
שקית סוכר וניל/ תמצית וניל
1 כוס סוכר
1 כוס שמן
1 כוס חלב / מים/ מיץ תפוזים
1. מחממים תנור לחום בינוני. 180 מעלות.
2. מכניסים את כל המרכיבים לקערה ומערבבים היטב. מעבירים לתבנית משומנת עם נייר אפייה.
3. אופים במשך כ-25 דקות עד שהעוגה מתייצבת.
4. אפשר לקשט בקרם, קצפת, פירות או לשפוך מלמעלה סירופ שוקולד או מייפל.
2 כוסות קמח
שקית סוכר וניל/ תמצית וניל
1 כוס סוכר
1 כוס שמן
1 כוס חלב / מים/ מיץ תפוזים
1. מחממים תנור לחום בינוני. 180 מעלות.
2. מכניסים את כל המרכיבים לקערה ומערבבים היטב. מעבירים לתבנית משומנת עם נייר אפייה.
3. אופים במשך כ-25 דקות עד שהעוגה מתייצבת.
4. אפשר לקשט בקרם, קצפת, פירות או לשפוך מלמעלה סירופ שוקולד או מייפל.
שואל השאלה:
^^זה בלי ביצים?
^^זה בלי ביצים?
אם רוצים שיהיה טעם של וניל חזק עדיף להשתמש במקל וניל ולא בחומרים מלאכותיים
(להשיג בחנויות המתמחות בקונדטורייה)
(להשיג בחנויות המתמחות בקונדטורייה)
באותו הנושא: