6 תשובות
בבקשה תיזהר מספויילרים, לי זה הרס הרבה אנימות איכותיות
שואל השאלה:
סיימתי הרגע את נארוטו
אנונימי
באסה...
אבל אתה עדיין לא תצא מזה בלי דמעות גם עם אתה יודע
יעני אני בכיתי גם בפעם השלישית כשראיתי הכול שוב
נארוטו שיפודן אבל זה המשך ממש ישיר
נארוטו זה יותר הילדות של נארוטו ושיפודן זה הדבר האמיתי איך שאומרים
אתה או את לא תבין כלום אם לא תראה את נארוטו ואז שיפודן אבל שניהם טובים
שואל השאלה:
הרסו לי עם זה שנארוטו יהפוך להוקאגה וגיראיה ימות
אנונימי