4 תשובות
אמ.. אני לא חושבת .. כי כאילו הם אוכלים אתזה אז לא יודעת..
רצוי שלא... ולמה הארנב שלך בכלוב? אסור! רק בגדר גורים/חופשי! ואספסת זה רק למגורים מתחת לגיל חצי שנה, מעל זה רק חציר! ממליצה לך לחפש בסטיפס את קים, היא תתן לך עצות על ארנבים.
היי, כלוב זה לא איזור מחיה ראוי לארנבון, לטובת הארנב שלך ממליצה כמה שיותר מהר להוציא אותו מהכלוב ולתת לו להיות משוחרר בבית (אפשר להרגיל ארנב לצרכים בארז)
או לחלופין בגדר גורים אבל כלוב זה לא אופצייה...
לשאלתך בתחתית הארגז צרכים אמור להיות נסורת דחוסה גלילית מסוג קאט בסט (תבדוק בגוגל איך זה נראה יהיה לך תמונות)
ומעל הנסורת הגלילית אתה יכול לפזר טיפה חציר כדי שלארנב יהיה יותר נעים לדרוך.
או לחלופין בגדר גורים אבל כלוב זה לא אופצייה...
לשאלתך בתחתית הארגז צרכים אמור להיות נסורת דחוסה גלילית מסוג קאט בסט (תבדוק בגוגל איך זה נראה יהיה לך תמונות)
ומעל הנסורת הגלילית אתה יכול לפזר טיפה חציר כדי שלארנב יהיה יותר נעים לדרוך.
באותו הנושא: