12 תשובות
משהו עם איזה זקן עיוור לא זוכרת את השם
נידודי שינה ובית הקברות לחיות
הייתי אומר הסרט אימה הראשון שראיתי (כי עכשיו סרט אימה זה כבר לא כזה אימה) שהיה "פעילות על טבעית"
לא הצלחתי לישון כמו שצריך למשך חודש
תנו סרטי אימה טובים בנטפליקס
לא יודעת אם זה ההכי מפחיד כי אני תמיד רואה סרטים מפחידים בלילה לבד
אז אני מניחה שהילד 1 ו2 היה לי יחסית מפחיד
גם בית קברות לחיות של 1989 היה ממש מפחיד
מומלצים שלי:
הוסטל (בנטפליקס)
בית השעווה (בנטפליקס)
תיק 39
47 מטר
המדרון 1+2
סרטי המסור (הראשונים בעיקר)
המנסרים מטקסס 3d
מרדף לילי
כשהייתי קטן זה היה עושה לי סיוטים
רק של סטיבן קינג יש מלא
"הדיבוק" סרט בנטפליקס.
מבין הסרטים הכי מפחידים שראיתי אי פעם(אבל הוא בטורקית)
סלנדרמן היה אחלה סרט חוץ מהעובדה שבסוף הדמות הראשית הופכת לעץ וזה מה שקורה לכל מי שנעלם.. אבל בסך הכל הוא סרט טוב!
אנונימי