4 תשובות
עניין של טעם, יש אנשים שיגידו שאר אנה גרנדה שרה טוב ויש אנשים שיגידו אחרת.
לא, כל אחד חושב אחרת.
בעיניי אחד את שרה סבבה ובעיניי שני האחרים לא, זה לא אומר שאת שרה נוראי.
בעיניי אחד את שרה סבבה ובעיניי שני האחרים לא, זה לא אומר שאת שרה נוראי.
לגמרי עניין של טעם
זה טעם.
באותו הנושא: