6 תשובות
הגיוני הרבה יותר ממה שנראה לך
אני אומר שכל מתנגדי החיסונים יחיו באותו מקום אבל נפרד ואז הם ימותו מחצבת ושפעת. יהיה יותר קל
כן לא הגיוני
גם אם ירצו לעשות משהו למה שיעשו את זה זה גם רע להם באותה מידה
גם אם ירצו לעשות משהו למה שיעשו את זה זה גם רע להם באותה מידה
שואל השאלה:
זה נוגד את הטבע האנושי! אין דבר כזה שאלפי אנשים ישתתפו בתוכנית סודית ואף אחד לא ידבר. זה כמו שתגידו שקומוניזם יכול לעבוד, זה נוגד את היכולת הטבעית של אדם להיות חלק מקבוצה ולהיות מיוחד בו זמנית.
זה נוגד את הטבע האנושי! אין דבר כזה שאלפי אנשים ישתתפו בתוכנית סודית ואף אחד לא ידבר. זה כמו שתגידו שקומוניזם יכול לעבוד, זה נוגד את היכולת הטבעית של אדם להיות חלק מקבוצה ולהיות מיוחד בו זמנית.
כןכן...ככל שהמצב אבסורדי יותר אז להאמין בדברים תלושים יותר הרב,ה יותר נגיש...מה גם אין לכולם את הידע והגישה לגוגל מסתבר.
קשה לקרוא,נמנעת מלהגיב כבר בשומעי
קשה לקרוא,נמנעת מלהגיב כבר בשומעי
זה יהיה גם בעתיד שאנשים ימציאו דברים כאלה. הטכנולוגיה תתקדם כל כך הרבה שאנשים לא יבינו כלום יהיו טיפשים יותר ויתחילו להאמין בשטויות
באותו הנושא: