4 תשובות
את רוצה לדבר איתו? שלחי, יכול להיות שהוא לא מעוניין, אבל יכול להיות גם שהוא חושב שאת לא מעוניינת / סתם עבר תקופה פחות טובה.
מקסימום הוא יסנן שוב...
מקסימום הוא יסנן שוב...
אנונימי
לדעתי אם הוא סיננן הוא לא רוצה, אבל תעשי מה שאת חושבת
אם באלך שלחי כולה סטיפס
תשלחי ואם הוא יסנן אז לא נורא
באותו הנושא: