8 תשובות
כמעט כל דבר לא בריא כשחושבים על זה ככה..
פשוט לא לאכול את זה במינון גבוה
לא בריא
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כי זה מלא שומן וגם זה מלא בעיבוד ותבלינים
^ כי אני בספק אם יש שם בכלל משהו בריא
שואל השאלה:
קניתי פסטרמה של יחיעם כתוב 100 אחוז רכיבים טיבעיים, זה אומר שזה ללא חומרים משמרים וכל זה.. זה עדיין לא בריא?
אנונימית
זה לא משהו מומלץ לאכול על בסיס קבוע אבל מידי פעם אין בעיה