12 תשובות
וואי גרמת לי לרצות לשחק בזה עכשיו
הלכתי להוריד
שואל השאלה:
כמה גביעים את? רוצה לשחק?
אנונימי
כשיש לי כוח אני master 3 אם לא אז master 2
אני לי מושג לא שיחקתי בזה מעל שנה
שואל השאלה:
רוצה לשחק? call me evil
please
אנונימי
יאלה בכייף שלח את הקלאן שלך אכנס
מי שבאלו משחק שיפתח קלאן ויגיד לי
שואל השאלה:
אני כבר בכלאן נראלי שהיא אפשר להכנס יותר שניה
אנונימי
שואל השאלה:
קוראים לזה nova_israel יש מקום אחד פנוי כנס
אנונימי
חח ממש לא... לא שיחקתי כבר איזה 5 שנים
הורדתי את זה אחרי כמה שנים שלא שיחקתי ומסתבר שאני ממש טובה בזה