12 תשובות
בלחצן "מחק"
אנונימי
לוחצים ארוך על הכפתור של הסוני בשלט יורדים הכי למטה ועושים delete
זה אמור לסדר את זה
שואל השאלה:
לא
על מה לוחצים בשלט במהלך המשחק כדי לסמן ולראות את המיקום על המפה
אנונימית
איזה רעים^
תלחצי על המפה ואז על הכפתור שיורים איתו, זה מקריב את המפה
אם את רוצה לסמן זה באחד החיצים.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל איך לוחצים על המפה?
על מה לוחצים בשלט?
וואי סורי על החפירה אני פשוט ממש חדשה בנושא):
אנונימית
את בקונסולה? תנסי לפתוח את המפה בכפתור שבאמצע השלט
אנונימי
אני דרך המחשב אבל תבדקי בהגדות ועל החלק שרשום איזה כפתור עושה מה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ לא הכפתור יוצא מהמשחק
תודה בכל זאת...
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזאת בעיה כלשהי אני פשוט לא יודעת באיזה כפתור אמורים ללחוץ כדי לראות את המפה במהלך המשחק
אנונימית
שואל השאלה:
כי הצלחתי אבל בטעות ואין לי מושג על מה לחצתי
אנונימית
שואל השאלה:
נוו רציניי
אנונימית
עשית את מה שאמרתי?
זה היה אמור לסדר את הבעיה