12 תשובות
בלחצן "מחק"
אנונימי
לוחצים ארוך על הכפתור של הסוני בשלט יורדים הכי למטה ועושים delete
זה אמור לסדר את זה
זה אמור לסדר את זה
שואל השאלה:
לא
על מה לוחצים בשלט במהלך המשחק כדי לסמן ולראות את המיקום על המפה
לא
על מה לוחצים בשלט במהלך המשחק כדי לסמן ולראות את המיקום על המפה
אנונימית
איזה רעים^
תלחצי על המפה ואז על הכפתור שיורים איתו, זה מקריב את המפה
אם את רוצה לסמן זה באחד החיצים.
תלחצי על המפה ואז על הכפתור שיורים איתו, זה מקריב את המפה
אם את רוצה לסמן זה באחד החיצים.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל איך לוחצים על המפה?
על מה לוחצים בשלט?
וואי סורי על החפירה אני פשוט ממש חדשה בנושא):
אבל איך לוחצים על המפה?
על מה לוחצים בשלט?
וואי סורי על החפירה אני פשוט ממש חדשה בנושא):
אנונימית
את בקונסולה? תנסי לפתוח את המפה בכפתור שבאמצע השלט
אנונימי
אני דרך המחשב אבל תבדקי בהגדות ועל החלק שרשום איזה כפתור עושה מה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ לא הכפתור יוצא מהמשחק
תודה בכל זאת...
^^ לא הכפתור יוצא מהמשחק
תודה בכל זאת...
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזאת בעיה כלשהי אני פשוט לא יודעת באיזה כפתור אמורים ללחוץ כדי לראות את המפה במהלך המשחק
אני לא חושבת שזאת בעיה כלשהי אני פשוט לא יודעת באיזה כפתור אמורים ללחוץ כדי לראות את המפה במהלך המשחק
אנונימית
שואל השאלה:
כי הצלחתי אבל בטעות ואין לי מושג על מה לחצתי
כי הצלחתי אבל בטעות ואין לי מושג על מה לחצתי
אנונימית
שואל השאלה:
נוו רציניי
נוו רציניי
אנונימית
עשית את מה שאמרתי?
זה היה אמור לסדר את הבעיה
זה היה אמור לסדר את הבעיה
באותו הנושא: