6 תשובות
שואל השאלה:
למה לא ?
אנונימית
אני מאמינה שלתת הזדמנות שנייה בסדר, אבל צריך ללמוד לקחים מהעבר ואם אין כאלו אז זה בזבוז זמן
זה נשמע קשר לא בריא ואובססיבי אני ממליצה לך שלא
שואל השאלה:
כאילו הוא בן אדם סבבה ואני יודעת שהוא כן רוצה שנדבר ושלא יעשה שוב
אנונימית
אני חושבת שלא כדאי לך שלא תפגעי
אנונימית