8 תשובות
לדעתי כן
לא. בתור אחת שאחים שלה טבעוניים זה בעקרונות שלהם. זה מגעיל אותם לאכול חלב ומוצרי חלב עקב זה שזה בא מהחיות בהתעללות. אם את טבעונית סתם בשביל הפוזה אז לכי על זה.
^למה ככה
זכותה לבחור והיא גם לא חייבת להיות טמבעונית
שואל השאלה:
^^^זה לא קשור, אני טבעונית בשביל לעזור כמה שאפשר, חלב לא מגעיל אותי, והייתי חיה על גבינות לפני שהפכתי לטבעונות, אני טבעונית מאידאולגיה ובאה ממקום שקצת נגד טבעונים..
^^^זה לא קשור, אני טבעונית בשביל לעזור כמה שאפשר, חלב לא מגעיל אותי, והייתי חיה על גבינות לפני שהפכתי לטבעונות, אני טבעונית מאידאולגיה ובאה ממקום שקצת נגד טבעונים..
אנונימית
אם את רוצה, תאכלי
תחשבי אם את באמת רוצה את זה אני לא טבעונית וגם לא צמחונית אבל אני מניחה שתרגישי הרבה רגשות אשם אחרי זה תחשבי אם זה שווה את זה ההנאה הזמנית הזאת שתגמר ותצטרכי לחושב אחר כך על זה שעשית משהו נגד העקרונות שלך וזה יציק לך להרבה זמן אחרי בטח אחרי שנה של טבעונות עוד פעם לא טבעונית ולא באמת אכפת לי אם תאכלי או לא בא לך תעשי את זה אבל תיהיי מודעת שיכול להיות שתתחרטי
אנונימית
אני לא חושבת שכדאי לך עבדת כל כך קשה בשביל לשבור?
באותו הנושא: