4 תשובות
להסתרק ולעשות פן
וואי מצטרפת. לפעמים אבל אי אפשר לעשות פן
להסתרק אחת לכמה זמן ככה עד שהוא ממש מתייבש ואם את עושה פן אז לעשות מלמעלה למטה תוך כדי סירוק עם המסרק ולא לייבש מלמטה או מכל מיני כיוונים
אנונימית
תשני עם קוקו נמוך זה לא יגרום לו להתנפח+ זה יותר בריא לעור הפנים (כשישנים עם שיער פזור השומנים בשיער נוגעים בפנים וזה עושה חצ'קונים)