6 תשובות
את במרכז? אם כן נמל תל אביב
תסעי לאיזה יער, זה הכי כיף
המשפחה שלי לפעמים הולכים לאיזה יער ואוכלים שם ארוחת בוקר ועושים טיול ברגל
קטיף דוגבנים, תותים. יש כל מיני
אנחנו הבוקר הולכים לאיזה גבעת נרקיסים או שיט בסגנון הזה
אנחנו בדרך כלל נוסעים לטייל בצפון בכל מיני מקומות יפים למשל עכשיו אנחנו נוסעים לנחל השופע משהו כזה
באותו הנושא: