17 תשובות
רבע שעה? תלוי
קראתי עוד כמה זמן יהיה באור אז תיקנתי ל-אהיה* איזה דבע אני
3.... 2..... 1 והמראה
עשרים דק
א. שם בדוי
במשפט הזה לא כותבים אהיה
אנונימית
אל דאגהה
אתה לא דבע!
אנונימית
אתה טיפה דבע
אנונימית
עכשיו
אנונימית
אנונימית יקרה הוא לא דבע!
גם לא טיפה.
אתה חכם מאוד :)
אנונימית
מי את?^ אני חושב שאני מאוהב
שלום שלום
את האנונימית?^
כן זאת אני
ומתי אנחנו מתחתנים?^
תגיד מתי ואני באה!
עכשיו בואי החתונה בפרטי^