13 תשובות
כן
כן, אשמח גם זאת תהיה אחלה מתנת יומולדת
כן כן כמובן בשושו שההורים לא יתעוררו (זה החלק הכי מפחיד) :)
בטח, למה לא
לאא אל תהרסי לעצמך את הקיבה
תכיני מחר בבוקר יאלה תתאפקי איזה כמה דקות עד שאת נרדמת וזהוו חוץ מזה למה לעשות גם אותנו רעבים
מה שבא לך... אבל זה כ ל כ ך ל א ב ר י א . . .
אם זה לא יפריע לאף אחד בבית אז כןן למי אכפת כולה שניצלל
לא קוראים לי שינה ואני לא שונה
השעה שלוש וחצי :)
^ לא זכור לי שהיא שאלה מה השעה , נראה לי שהיא יודעת
אנונימית
לא עניתי לה אבל ^_^ עניתי ללא קוראים לי שינה ואני לא שונה
כןן תעשי
^
אה אוקיי חחח