15 תשובות
שואל השאלה:
מישהו מכיר נאמן בכיר?אני יכולה להגיש בשמה?איך זה הולך?מה לכתוב?
סליחה על החפירה
אנונימית
גם לי קרה אתמול יו
שתדווח לנאמן בכיר
שואל השאלה:
פאפי אמיתי
היא די מפורסמת פה באתר...והיא מזה מבואסת שהחשבון יסגר לה
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אין לי מספיק פרחים אני לא יכולה לפנות אליך
דקה אני אנסה להשיג פרחים
אנונימית
אהה אני מבין
תפני בשבילה לנאמן או משהו
שואל השאלה:
זה אפשרי?
אנונימית
מה עשיתי שאני היחיד פה שלא קיבל פרח
כן זה אפשרי תרשמי לנאמן הודעה בקשר לזה
נראלי שעדיף נאמן בכיר
מה אפשרי?
שואל השאלה:
קח פרח ליום טוב יותר ;)
אנונימית
שואל השאלה:
אה ומיותר לציין שהורידו לה 5 נקודות אחרי שהיא ניסתה לכתוב משהו ב0:00
והיא ליטרלי לא עשתה כלום.
אנונימית
אני אומר שתפתח משתמש חדש
בואי לפרטי אני אסביר לך הכל מהכל