7 תשובות
נהיגה לא לפי חוקי התנועה- מהירות, נהיגה מסוכנת וכאלה
שואל השאלה:
מה עוד חוץ ממהירות?
אנונימי
לפעמים תוכל לראות שאחד השוטרים מחזיק מעין אקדח ענק - זה מד מהירות, הם עוצרים את מי שנוהג מהר מדי או עובר על החוק
אנונימית
איתות, פנסים, אי ציות לרמזורים
פשוט תנהג לפי חוקי התנועה ואתה לא תיפול על שטויות כאלה
שואל השאלה:
בתקופה הזאת שנחשבת חורף אני צריך להיות עם פנסים תמיד? גם אם לא יורד גשם? אמרו לי שכן ומצד שני הרוב עם כבוי אני רואה
אנונימי
פשוט לעשות הכל לפי החוקים, לסוע במהירות המותרת, לאותת בפניות ובמעבר נתיבים, להפעיל פנסים עכשיו בחורף כמובן גם במשך היום, לא לדפוק גז כשהרמזור כבר מתחלף כי גם על זה יכולים לעצור
שואל השאלה:
מה הכוונה מתחלף
אנונימי