8 תשובות
תישני עם אור בחדר, זה בסדר גמור :)
מנורת לילה קטנה תעזור
להירדם מול הטלוויזיה
להשאיר אור קטן בחדר
להשאיר אור קטן בחדר
שואל השאלה:
קשה לישון עם אור
קשה לישון עם אור
אנונימית
מנורת לילה
תשני אולי עם אחד האחים שלך
זה בסדר הכל טוב כל אחד יכול לפחד מהחושך אפילו אני פעם פחדתי כדי להתגבר סגרתי את הדלת ואת האור וניסיתי להתמודד עם זה פשוט תודיעי אם זה עזר ואם לא פשוט תשני עם אור בחדר זה לא הופך אותך לילדה או שתשאירי טלוויזיה דלוקה גם טוב
תקני מנורות כריסמס כאלה ותתלי על הקיר, זה נותן אווירה נעימה ורומנטית גם
באותו הנושא: