8 תשובות
שואל השאלה:
ועשיתי נשיקה בצחוק עם חברה שלי*
??n
לא אבל למה דפאק שתעשי את זה
ביצ למה שתעשי את זה יא קקה
שואל השאלה:
לא עשיתי . שאלו אותי
??n
לא ממש לא, זה בסדר, אם זה רק נשיקה וכלום לא קרה, ואין לכן עבר או רגשות אחת כלפי השנייה, אני חושבת שזה בסדר.

אבל כמובן שלא כדאי לעשות את זה שוב, לפחות לא בזמן שאת בזוגיות עם מישהו אחר
שואל השאלה:
לא עשיתי והיא אמרה שזאת הייתה נשיקת פיקה שבוקע נגעו בקטנה בציניות
??n
שואל השאלה:
שבקושי
??n