133 תשובות
אי אפשר לדעת כרגע, אבל לפי דעתי לא
אני חושבת שכן
נראה לי שכן
נראה לי שכן אבל אני ממש מקווה שלא :(
שואל השאלה:
לא זה לא יפגע אל תדאגו ^
לא זה לא יפגע אל תדאגו ^
אנונימי
בטוח? כי אני חושבת שזה קשור למסחר
אמור להיות לי טסט בקרוב אז אני ממש לחוצה ומקווה שלא מה דעתך?
שואל השאלה:
ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין יגידו ליתר המשתתפים בישיבת קבינט הקורונה ביום ראשון הקרוב שמצב התחלואה הולך ומחמיר ושישראל עומדת לפני התפרצות של גל תחלואה נוסף - ושזוהי הסיבה שחייבים להטיל מגבלות שכוללות סגירה כמעט מוחלטת של המסחר , למעט מכוני יופי ומספרות שיישארו פתוחים ושירותים נוספים של " אחד על אחד " .
ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין יגידו ליתר המשתתפים בישיבת קבינט הקורונה ביום ראשון הקרוב שמצב התחלואה הולך ומחמיר ושישראל עומדת לפני התפרצות של גל תחלואה נוסף - ושזוהי הסיבה שחייבים להטיל מגבלות שכוללות סגירה כמעט מוחלטת של המסחר , למעט מכוני יופי ומספרות שיישארו פתוחים ושירותים נוספים של " אחד על אחד " .
אנונימי
שואל השאלה:
מכוני יופי זה קבלת קהל .. ושיעורי נהיגה זה קבלת קהל אז שיעורי נהיגה נשארים .. הם קצת סוגרים ועד ינואר יתחילו לחסן ^
מכוני יופי זה קבלת קהל .. ושיעורי נהיגה זה קבלת קהל אז שיעורי נהיגה נשארים .. הם קצת סוגרים ועד ינואר יתחילו לחסן ^
אנונימי
שואל השאלה:
אחד על אחד זה אומר כמו שיעורי נהיגה וכאלה ..
אחד על אחד זה אומר כמו שיעורי נהיגה וכאלה ..
אנונימי
וואי מעולה הלוואי ממש פחדתי כי בסגר השני נגיד זה פאקינג דפק אותי למלא זמן עד שחזרנו
אז מאה אחוז זה נשאר?
אתה בטוח?? וואי אם כן אז מעולהה
שואל השאלה:
אני עברתי טסט פנימי אז עכשיו נשאר לי לעשות 4 שיעורים ושיעור לפני טסט וטסט
אני עברתי טסט פנימי אז עכשיו נשאר לי לעשות 4 שיעורים ושיעור לפני טסט וטסט
אנונימי
שואל השאלה:
כן אין שינויים
כן אין שינויים
אנונימי
וואו אם זה ככה אז מעולה
יש לי עוד 3 וחצי שיעורים כפולים עד לטסט ועוד לא עשיתי טסט פנימי אני מתה לסיים כבר
יש לי עוד 3 וחצי שיעורים כפולים עד לטסט ועוד לא עשיתי טסט פנימי אני מתה לסיים כבר
שואל השאלה:
אם לא עשית עדיין טסט פנימי זה יקח לך עוד זמן תנהגי הכי טוב שיש .. מאחל לך בהצלחה .
היה לי טסט פנימי ביום חמישי ומי שיעור ראשון אצל המורה שלי אני נוהג טוב הוא אומר לי שהוא מרגיש בטוח שהוא נוסע איתי ובאמת אני נוהג טוב אצלו היה שיעור כפולה אחד לא עשיתי שום טעות והוא מפרגן לי תמיד אבל בטסט הפנימי המורה האחר התחיל לבלבל את המוח והעביר אותי בסוף אמר שחתכתי רכב .. וזה לא נכון בכלל אני נוסע רגוע הוא אומר לי לעשות פרסה אני עושה פרסה הוא שם לי ברקס על מה הוא שם לי ברקס לא הבנתי?? ועוד שאני ברמזור אומר לי שמאלה שמאלה אז עשיתי שמאלה ונשארתי על השמאל אז מה הוא אומר לי שפונים שמאלה עוברים לימין חזרה .. ובנוסף מה הוא אומר למורה שלי יש לו יכולות טובים אני מעביר אותו .. עשה טובה שהעביר אותי ^
אם לא עשית עדיין טסט פנימי זה יקח לך עוד זמן תנהגי הכי טוב שיש .. מאחל לך בהצלחה .
היה לי טסט פנימי ביום חמישי ומי שיעור ראשון אצל המורה שלי אני נוהג טוב הוא אומר לי שהוא מרגיש בטוח שהוא נוסע איתי ובאמת אני נוהג טוב אצלו היה שיעור כפולה אחד לא עשיתי שום טעות והוא מפרגן לי תמיד אבל בטסט הפנימי המורה האחר התחיל לבלבל את המוח והעביר אותי בסוף אמר שחתכתי רכב .. וזה לא נכון בכלל אני נוסע רגוע הוא אומר לי לעשות פרסה אני עושה פרסה הוא שם לי ברקס על מה הוא שם לי ברקס לא הבנתי?? ועוד שאני ברמזור אומר לי שמאלה שמאלה אז עשיתי שמאלה ונשארתי על השמאל אז מה הוא אומר לי שפונים שמאלה עוברים לימין חזרה .. ובנוסף מה הוא אומר למורה שלי יש לו יכולות טובים אני מעביר אותו .. עשה טובה שהעביר אותי ^
אנונימי
וואי נכשלתי כבר 4 טסטים ואני מחכה לטסט חמישי. בגלל זה הייתי סופר לחוצה כי שמעתי שיש דיבור על הגבלות ואני מקווה שבאמת לא יהיה שינוי כלשהו...
שואל השאלה:
אמן ^
אמן ^
אנונימי
גם אצלי זה ככה מהשיעור הראשון המורה אמר שאני נוהגת ממש טוב והוא אמר שהוא מופתע ממני לטובה כבר פעמיים, אני מקווה לסיים כמה שיותר מהר כי אני מתה כבר לנהוג ואני כבר בכיתה יב :(
אבל איזה מורה מעצבן היה לך בטסט הפנימי אני מקווה שאני לא אפול על כזה^
אבל איזה מורה מעצבן היה לך בטסט הפנימי אני מקווה שאני לא אפול על כזה^
תקשיבו אם למישהו יהיו מחר תשובות מהמורה נהיגה שלו תכתבו כאן שנדע... בטח הם מקבלים עדכונים למרות שאני באמת מקווה שלא יסגרו לנו
שואל השאלה:
בסדר גמור ^
בסדר גמור ^
אנונימי
שואל השאלה:
רק אפשר להוריד לחץ בטסט ?
רק אפשר להוריד לחץ בטסט ?
אנונימי
שואל השאלה:
אני מאוד לחוץ לא נרגע
אני מאוד לחוץ לא נרגע
אנונימי
מכירה את זה
שואל השאלה:
טוב נראלי שיש שינוי והולך להיות סגר של חודש ^ ב1.1
טוב נראלי שיש שינוי והולך להיות סגר של חודש ^ ב1.1
אנונימי
אבל יש לי שיעור ב1.1 :((((((
שואל השאלה:
צריך לעשות רעש על זה זה לא בסדר שאנחנו משלמים ים של כסף ובסוף יש סגר ...
צריך לעשות רעש על זה זה לא בסדר שאנחנו משלמים ים של כסף ובסוף יש סגר ...
אנונימי
שואל השאלה:
שהמדינה תשלם לנו לפחות 1000 שקל לכל מי שלומד
שהמדינה תשלם לנו לפחות 1000 שקל לכל מי שלומד
אנונימי
שואל השאלה:
אין זה בטוח שיש סגר שבוע הבא 1.1
אין זה בטוח שיש סגר שבוע הבא 1.1
אנונימי
שואל השאלה:
רק עכשיו יצאנו מסגר של 1 מי נובמבר
רק עכשיו יצאנו מסגר של 1 מי נובמבר
אנונימי
אוף דיי אני רוצה לסיים יש לי עוד 3 שיעורים כולל השיעור הזה אם יהיה עכשיו עוד סגר אני אבכה אני לא צוחקת :(
שואל השאלה:
אני גם קרוב לטסט ... ונמאס לי כבר לא אכפת למשרד התחבורה ...
אני גם קרוב לטסט ... ונמאס לי כבר לא אכפת למשרד התחבורה ...
אנונימי
וואי איזה מעצבן זה כבר סגר שני ונשארו לי עוד כמה שיעורים בודדים עד הטסט
שואל השאלה:
מסכים איתך מאוד .. צריך להתלונן אולי זה היה חיוני בסופו של דבר אולי סגר חלקי .. או מלא אבל זהו זה סופי נשאר עד ה31 לעשות שיעורים ... 8 ימים
מסכים איתך מאוד .. צריך להתלונן אולי זה היה חיוני בסופו של דבר אולי סגר חלקי .. או מלא אבל זהו זה סופי נשאר עד ה31 לעשות שיעורים ... 8 ימים
אנונימי
אוף אוף אוף
שואל השאלה:
אל תתבאסו הכל לטובה ... בואו נראה עוד 48 שעות מה יחליטו כרגע זה עובד על 25 יום סגר
אל תתבאסו הכל לטובה ... בואו נראה עוד 48 שעות מה יחליטו כרגע זה עובד על 25 יום סגר
אנונימי
זה לא לטובה אני ביב כל החברים שלי כמעט כבר הוציאו רישיון ואני הכי גדולה יכולתי להוציא כבר לפני יותר משנה אבל אני מפגרת
אוף :(
אוף :(
באסה רצח אני איתך :/
ו25 ימים זה חודש שאפשר לעשות בו מלא שיעורים ולגמור עם זה אוףף
ו25 ימים זה חודש שאפשר לעשות בו מלא שיעורים ולגמור עם זה אוףף
שואל השאלה:
אני הייתי צריך להוציא רישיון באוגוסט הכל בסדר ^
אני הייתי צריך להוציא רישיון באוגוסט הכל בסדר ^
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית 2 אני מסכים איתך במאה אחוז בואו נקווה שהממשלה לא תאשר את זה ואז לא היה סגר
אנונימית 2 אני מסכים איתך במאה אחוז בואו נקווה שהממשלה לא תאשר את זה ואז לא היה סגר
אנונימי
אנונימית 2 את צודקת לגמרי
אני כל יום מתבאסת על זה שעדיין לא הוצאתי רישיון וכבר כולם הוציאו
אני כל יום מתבאסת על זה שעדיין לא הוצאתי רישיון וכבר כולם הוציאו
שואל השאלה:
בסוף הסגר לשבועיים לטובתנו ^
בסוף הסגר לשבועיים לטובתנו ^
אנונימי
שואל השאלה:
עשיתי היום שיעור וחצי בשביל כושר נהיגה המורה שלי היום אמר אם היית נופל על היום טסט היית עובר קיצר 14 יום קטן עלינו נעבור את זה ונריץ שיעורים ונסיים אם זה תשגעו את המורה לנהיגה אין מה להתבייש
עשיתי היום שיעור וחצי בשביל כושר נהיגה המורה שלי היום אמר אם היית נופל על היום טסט היית עובר קיצר 14 יום קטן עלינו נעבור את זה ונריץ שיעורים ונסיים אם זה תשגעו את המורה לנהיגה אין מה להתבייש
אנונימי
זה לא יהיה שבועיים תקשיבו מה שאני אומרת
זה יהיה לפחות חודש אם לא חודשיים
כי כל הסגרים היו ככה
זהו אני איבדתי תקווה סופית במדינה הזאת
בא לי להתכסות מתחת לשמיכה בבית ולהישאר ככה לנצח גם ככה אין סיבה לעשות שום דבר כי אין טעם
אני יודעת שזה ממש לא קשור לשאלה אבל אני פורקת
אוף אני מיואשת.
זה יהיה לפחות חודש אם לא חודשיים
כי כל הסגרים היו ככה
זהו אני איבדתי תקווה סופית במדינה הזאת
בא לי להתכסות מתחת לשמיכה בבית ולהישאר ככה לנצח גם ככה אין סיבה לעשות שום דבר כי אין טעם
אני יודעת שזה ממש לא קשור לשאלה אבל אני פורקת
אוף אני מיואשת.
שואל השאלה:
אני גם פורק ואני לא מראה את זה עזבי אותך לא קרה כלום ביבי וגנץ אמרו לשבועיים אני סומך עליהם זה בגלל הסילבסטר גם סגרו
אני גם פורק ואני לא מראה את זה עזבי אותך לא קרה כלום ביבי וגנץ אמרו לשבועיים אני סומך עליהם זה בגלל הסילבסטר גם סגרו
אנונימי
שואל השאלה:
תקשיבי ביבי גם ככה לא יקח הבחירות בגלל זה הוא אמר לשבועיים הרבה אנשים התאכזבו בגללו סגר קודם .. יש בזה משהו
תקשיבי ביבי גם ככה לא יקח הבחירות בגלל זה הוא אמר לשבועיים הרבה אנשים התאכזבו בגללו סגר קודם .. יש בזה משהו
אנונימי
אני כבר לא סומכת על אף אחד בממשלה המטומטמת הזאת :/
וואי באסה רצח
מקווה שהסגר יהיה באמת שבועיים ולא יותר כמו שקרו בסגרים הקודמים ושיעבור מהר ונעבור טסט כבר כולנו :(
מקווה שהסגר יהיה באמת שבועיים ולא יותר כמו שקרו בסגרים הקודמים ושיעבור מהר ונעבור טסט כבר כולנו :(
שואל השאלה:
אמו אמן ואמן תעדכנו פה אם יש שינויים חדשים ^
אמו אמן ואמן תעדכנו פה אם יש שינויים חדשים ^
אנונימי
סבבה תעדכנו גם אתם :)
טוב אני מעדכנת
קיבלתי הודעה מהמורה שלי שכתוב בה שמה - 27.12 ועד 24.1 לא יתקיימו טסטים ושיעורי נהיגה וכל מה שנקבע לתאריכים האלו יתבטל
בקיצור ידעתי שזה לא יהיה באמת שבועיים :((
קיבלתי הודעה מהמורה שלי שכתוב בה שמה - 27.12 ועד 24.1 לא יתקיימו טסטים ושיעורי נהיגה וכל מה שנקבע לתאריכים האלו יתבטל
בקיצור ידעתי שזה לא יהיה באמת שבועיים :((
שואל השאלה:
קיבלתי תאריך לטסט ^
קיבלתי תאריך לטסט ^
אנונימי
מתי
שואל השאלה:
13/1 לא יודע עד כמה זה נכון
13/1 לא יודע עד כמה זה נכון
אנונימי
טוב לא יודעת אני מקווה שזה לא נכון
ובהצלחה לך ❤
ובהצלחה לך ❤
בכל מקרה השיעור שקבעתי כבר לא יהיה כי הוא ב1.1 :(
שואל השאלה:
לא נורא קחי הכל בקל לא קרה כלום אני גם מתבאס תהיא באווירה טובה לעצמך תזכירי בסוף לכולם יש רישיון .. אני יודע שהטסט שלי יתבטל לתאריך אחר .. בנתיים בסגר תראי סרטונים על חניות סרטונים על טסטים טיפים לטסטים פשוט תחרשי על זה כמו תאוריה ^
לא נורא קחי הכל בקל לא קרה כלום אני גם מתבאס תהיא באווירה טובה לעצמך תזכירי בסוף לכולם יש רישיון .. אני יודע שהטסט שלי יתבטל לתאריך אחר .. בנתיים בסגר תראי סרטונים על חניות סרטונים על טסטים טיפים לטסטים פשוט תחרשי על זה כמו תאוריה ^
אנונימי
שואל השאלה:
ואני מאחל לך שתוציאי רישיון כמה שיותר מהר ומאחל לך המון בהצלחה באמת לכל אחד ^
ואני מאחל לך שתוציאי רישיון כמה שיותר מהר ומאחל לך המון בהצלחה באמת לכל אחד ^
אנונימי
תודה רבה בהצלחה גם לך ❤
שואל השאלה:
תעדכנו פה ^
תעדכנו פה ^
אנונימי
הסגר כנראה יהיה משהו כמו חודש :( זה נוראי ממש, תחשבו איזה הזוי הם אשכרה מנסים למשוך זמן עד החיסונים ואנחנו בין היתר נפגעים מזה.. בכל מקרה יש לי טסט בראשון ב10:40, אני ממש לחוצה ומתרגשת כי הסגר יתחיל ב5 וזה ממש ברגע האחרון.. אני מאוד מקווה לעבור זה פאקינג טסט חמישי וואו
בקיצור מיום ראשון ועד סוף ינואר כנראה לא יהיו שיעורים או טסטים זה סופי
לגמרי :( אבל תקשיבו יש לי ניסיון מהסגר השני, אם כבר יש לכם תאריך לטסט, אז אמנם יבטלו אותו אבל ברגע שזה יחזור יתנו עדיפות למי שכבר הזמין, ככה שברגע שזה יחזור תהיו ראשונים לקבל תאריך חדש לטסט..
לגמרי :( אבל תקשיבו יש לי ניסיון מהסגר השני, אם כבר יש לכם תאריך לטסט, אז אמנם יבטלו אותו אבל ברגע שזה יחזור יתנו עדיפות למי שכבר הזמין, ככה שברגע שזה יחזור תהיו ראשונים לקבל תאריך חדש לטסט..
אם אני אעבור את הטסט ביום ראשון זה יהיה מעולה! אבל אם אני שוב נכשלת אני ג אצטרך לחכות חודש אולי אפילו יותר.. בואו נקווה שזה לא יהיה יותר משלשה שבועות וחצי משהו כזה.. ממשלה של עלובים!!!!!!!
שואל השאלה:
אמן תעבירי בהצלחה ^
אמן תעבירי בהצלחה ^
אנונימי
שואל השאלה:
תעבירו את הפוסט הזה לעוד אנשים
תעבירו את הפוסט הזה לעוד אנשים
אנונימי
יואוו עד ה24.1?? אוף בא לי לבכות חחח זה מלאא זמן
יש לי שיעור יום ראשון ב2 ( אחרון לפני הסגר :/ )
יש לי שיעור יום ראשון ב2 ( אחרון לפני הסגר :/ )
^^^ יואו בהצלחה בטסט מקווה בשבילך שתעברי אם כן זה יהיה מושלם!!!
חושבת משמע אני קיימת
בהצלחה ממש בטסט
אני ממש מקווה בשבילך שתעברי :)
תעדכני אם עברת ^^
בהצלחה ממש בטסט
אני ממש מקווה בשבילך שתעברי :)
תעדכני אם עברת ^^
תודה רבה!!! ברור שאעדכן :)))
שואל השאלה:
חברה הקישור הזה לפנייה לציבור תגידו את מה שאתם חושבים שכבר אין כסף ללמוד נהיגה ומסגר לסגר זה נהיה יותר קשה בבקשה תשלחו פנייה נעשה הכל כדי שהשיעורי נהיגה יחזרו כל הפייסבוק על זה ^
חברה הקישור הזה לפנייה לציבור תגידו את מה שאתם חושבים שכבר אין כסף ללמוד נהיגה ומסגר לסגר זה נהיה יותר קשה בבקשה תשלחו פנייה נעשה הכל כדי שהשיעורי נהיגה יחזרו כל הפייסבוק על זה ^
אנונימי
שואל השאלה:
תנסו את הקישור הזה אם לא עובד
תנסו את הקישור הזה אם לא עובד
אנונימי
שואל השאלה:
תעשו פניה לאגף הרישוי
תעשו פניה לאגף הרישוי
אנונימי
זה לא יעבוד... לא יתחשבו בזה זה ממש על הזין של הממשלה
שואל השאלה:
בנתיים משהו כמו 1000 אנשים רשמו להם אולי זה יצליח פתחו מחאה בגלל זה ואם לא נפעיל כוח זה לא יעבוד ותמיד תזכרי לפחות תדעי שניסית ^
בנתיים משהו כמו 1000 אנשים רשמו להם אולי זה יצליח פתחו מחאה בגלל זה ואם לא נפעיל כוח זה לא יעבוד ותמיד תזכרי לפחות תדעי שניסית ^
אנונימי
עברתי טסט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאא מזל טובב
איזה כיף לך אני מקנאת ^^
^^^ וואואואו איזה כיףף לך!! כל הכבודד
יואו איך ניצלת חחח סיימת בזמן מושלם
יואו איך ניצלת חחח סיימת בזמן מושלם
שואל השאלה:
איזה כיף לך באמת תסעי בדרכים טובות ונסיעה בטוחה בכל דרך ניצלת את הרגע האחרון גם הטסטרים מתחשבים כמה זמן היה טסט ובאיזה עיר עשית?
איזה כיף לך באמת תסעי בדרכים טובות ונסיעה בטוחה בכל דרך ניצלת את הרגע האחרון גם הטסטרים מתחשבים כמה זמן היה טסט ובאיזה עיר עשית?
אנונימי
עשית בנהריה, הטסט היה בערך 20 דקות משהו כזה. הנסיעה הייתה יחסית קלה ונחמדה, הטסטר לעומת זאת היה מאוד עצבני אבל זה לא משנה כי עברתי!
תודה רבה לכולם!
תודה רבה לכולם!
עשיתי*
שואל השאלה:
הסגר יאכל לך את המלווה
הסגר יאכל לך את המלווה
אנונימי
איזה כיף לי לא רק שיש סגר אני גם בבידוד פעם ראשונה
יואו חח איזה קטע אני בבידוד גם עד יום שני
חחח אמאלה מקווה שיעבור לכן מהר
חח אני עד ראשון
אמןן
אני הולכת עוד שעה ומשהו לעשות בדיקת קורונה ^
בהצלחהה זה לא כואב בכלל
חח רק עכשיו ראיתי
זה באמת לא כאב זה אפילו קצת דגדג ^^
זה באמת לא כאב זה אפילו קצת דגדג ^^
שואל השאלה:
וואלה אני אומר לכן נשברתי אני לא מסוגל לשבת בבית מת לסיים אם הרישיון זה מה זה לא נעים אני עוקב כל היום אחרי החדשות כמו איזה טמבל
וואלה אני אומר לכן נשברתי אני לא מסוגל לשבת בבית מת לסיים אם הרישיון זה מה זה לא נעים אני עוקב כל היום אחרי החדשות כמו איזה טמבל
אנונימי
כןן נמאס
כןן ממש אבלל
אוי אני כל כך מבינה
תקשיבו הטיפ הכי גדול שיש לי זה פשוט תשכחו מזה לגמרי, עד שהכל יחזור ייקח לפחות חודש מצטערת להגיד את זה... אבל כנראה זה המצב, פשוט תנסו לשכוח מהעניין ולהתרכז במשהו אחר, בסופו של דבר באופן טבעי תעזבו את זה כי אי אפשר לחשוב על זה עכשיו חודש שלם כל יום
תקשיבו הטיפ הכי גדול שיש לי זה פשוט תשכחו מזה לגמרי, עד שהכל יחזור ייקח לפחות חודש מצטערת להגיד את זה... אבל כנראה זה המצב, פשוט תנסו לשכוח מהעניין ולהתרכז במשהו אחר, בסופו של דבר באופן טבעי תעזבו את זה כי אי אפשר לחשוב על זה עכשיו חודש שלם כל יום
שואל השאלה:
ברור רק בגלל הנהיגה הזה נכשלתי במתכונת
ברור רק בגלל הנהיגה הזה נכשלתי במתכונת
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו אין לי ציון מגן ^ אין לי כוח ללמוד יותר
עכשיו אין לי ציון מגן ^ אין לי כוח ללמוד יותר
אנונימי
שואל השאלה:
מה איתכם איך מרגישים?^^
מה איתכם איך מרגישים?^^
אנונימי
חחח איבדתי אופטימיות נראה לי לגבי השיעורים כבר לא חושבת על זה אפילו
בכללי, מחכה שיגמר הסגר אבל הכל בסדר בנתיים :)
בכללי, מחכה שיגמר הסגר אבל הכל בסדר בנתיים :)
גם אני איבדתי כבר אופטימיות בנושא
רציתי שיהיה לי רישיון לפני גיל 18 וכנראה שזה כבר לא יקרה
כי אני בשיעור 22 ויש עדיין סגר ויש מצב שיאריכו אותו גם אז עד שיחזרו השיעורים זה עוד מלא זמן ואני אהיה 18 עוד חודש וחצי :(
באופן כללי אני קצת מיואשת מהמצב, אני כל הזמן בבית ואין לי כוח לזום הזה, אני מרגישה בכלא.
רציתי שיהיה לי רישיון לפני גיל 18 וכנראה שזה כבר לא יקרה
כי אני בשיעור 22 ויש עדיין סגר ויש מצב שיאריכו אותו גם אז עד שיחזרו השיעורים זה עוד מלא זמן ואני אהיה 18 עוד חודש וחצי :(
באופן כללי אני קצת מיואשת מהמצב, אני כל הזמן בבית ואין לי כוח לזום הזה, אני מרגישה בכלא.
שואל השאלה:
לפני כמה ימים ראיתי את חבר לי נוסע לבד באוטו הרגשתי אם עצמי רע שאני עדיין לא נוהג הכל לטובה ביטלו לי טסט עכשיו שחוזרים אצטרך לקחת עוד שיעורים נחזור בעזרת ה' התחלואה רק עולה לא יודע מה היה
לפני כמה ימים ראיתי את חבר לי נוסע לבד באוטו הרגשתי אם עצמי רע שאני עדיין לא נוהג הכל לטובה ביטלו לי טסט עכשיו שחוזרים אצטרך לקחת עוד שיעורים נחזור בעזרת ה' התחלואה רק עולה לא יודע מה היה
אנונימי
מצטערת לשמוע וואי :( יהיה בסדר כשתחזרו ללמוד פשוט תעשו המון כפולים עד הטסט, וגם תהיו בטוחים שיתנו לכם עדיפות לטסט מוקדם ככה זה גם היה פעם קודמת..
אני גם ככה עושה כפולים אבל עד שאני אגיע לטסט זה יקח עוד איזה 3 וחצי שיעורים כפולים :(
כן ^ גם אצלי ככה :( מקווה שיחזור כבר כי זה כבר נמרח יותר מידי זמןן
כןן וואי התחלתי באוגוסט :(
^ כן התחלתי גם באמצע אוגוסט בחיים לא חשבתי שזה ימשיך ככה
כן :(
אני התחלתי בפאקינג מאי.. שבעה חודשים עד סוף דצמבר ורק אז קיבלתי את הרישיון שלי. תזכרו שעברתי טסט חמישי, עם סגר של חודשיים באמצע, ותאמינו לי אין לכם מושג באיזו רמת ייאוש הייתי! אם מישהו מכם רוצה טיפים לטסט שלו, למרות שיש כנראה עוד קצת זמן אני יודעת, ממש תרגישו בנוח לשלוח הודעה כי אני נשבעת שאם הייתי יודעת בטסט הראשון את מה שידעתי בטסט החמישי הייתי עוברת על ההתחלה. זה הכל עניין של לשחק את המשחק הזה של הטסטרים. יצא קצת ארוך אבל בקיצור אל תתייאשו זה יחזור יותר מהר ממה שנראה לכם
שואל השאלה:
מאריכים את הסגר בעוד 10 ימים אמרו
מאריכים את הסגר בעוד 10 ימים אמרו
אנונימי
אוףףףףף
שואל השאלה:
מסכים הכל מאת ה' אין מה לעשות צריך לחייך תמיד עד כמה שזה כואב וזה מציק פשוט ביבי איכזב את המדינה ואני לא יתמוך בו יותר
מסכים הכל מאת ה' אין מה לעשות צריך לחייך תמיד עד כמה שזה כואב וזה מציק פשוט ביבי איכזב את המדינה ואני לא יתמוך בו יותר
אנונימי
הזיה מקווה שהמצב הזה כבר יגמר
ממש מקווה
ואגב ביבי אף פעם לא תמכתי בו ואני גם לא אתמוך
ובבחירות הקרובות יש לי זכות הצבעה בפעם הראשונה ^
ואגב ביבי אף פעם לא תמכתי בו ואני גם לא אתמוך
ובבחירות הקרובות יש לי זכות הצבעה בפעם הראשונה ^
שואל השאלה:
יש הארכה בסגר ראיתם?.... כנראה יש דיבור על זה שהיה סגר עד מרץ .. אבל כרגע לא בנתיים לעוד שבוע..
יש הארכה בסגר ראיתם?.... כנראה יש דיבור על זה שהיה סגר עד מרץ .. אבל כרגע לא בנתיים לעוד שבוע..
אנונימי
כן ראיתי :((
כן אוף :(
אני ממש מקווה שלא יהיה סגר במרץ, לפחות את היום הולדת שלא יהרסו לי בבקשה :(((
אני ממש מקווה שלא יהיה סגר במרץ, לפחות את היום הולדת שלא יהרסו לי בבקשה :(((
שואל השאלה:
נקווה שזה לעוד שבוע ... אין לי כסף לזה יותר ..
נקווה שזה לעוד שבוע ... אין לי כסף לזה יותר ..
אנונימי
כן..
לא יהיה עד מרץ... אין מצב כנראה עד תחילת פברואר. אל תדאגו יחזור ממש בקרוב שיעורי נהיגה יהיו ראשונים לחזור
^ נכון, עסקים שהם אחד על אחד כמו שיעורי נהיגה יחזרו ראשונים
רק צריך לקוות שזה יקרה בקרוב
רק צריך לקוות שזה יקרה בקרוב
מקווה בשבילכן
אני גם מקווה
אגב זה לא קשור אבל התחסנתי עכשיו :)
שואל השאלה:
אני לא עושה חיסון כי כבר הייתי חולה אבל שהיה ^ קיצר יש דיבור על 7/2 בעזרת ה' נחזור
אני לא עושה חיסון כי כבר הייתי חולה אבל שהיה ^ קיצר יש דיבור על 7/2 בעזרת ה' נחזור
אנונימי
אמןן
ויש לי שני חברים שהיו חולים אז הם לא מתחסנים גם
ויש לי שני חברים שהיו חולים אז הם לא מתחסנים גם
שואל השאלה:
אוקי אני ראיתי שפירסמו בקבוצה של לומדים נהיגה שהבוחנים חוזרים ב21/2 אז תקשיבו ושיעורי נהיגה ב14/2 אני לא יודע אם זה בדיוק נכון אבל שה נראלי מודעה אמיתית שפירסמו כרגע אני חושב שיפתחו ב7/2 נקווה שזה התאריך הנכון ..
אוקי אני ראיתי שפירסמו בקבוצה של לומדים נהיגה שהבוחנים חוזרים ב21/2 אז תקשיבו ושיעורי נהיגה ב14/2 אני לא יודע אם זה בדיוק נכון אבל שה נראלי מודעה אמיתית שפירסמו כרגע אני חושב שיפתחו ב7/2 נקווה שזה התאריך הנכון ..
אנונימי
אני ממש מקווה שב7.2
אני רוצה לסיים כמה שיותר מהר ולפני שאני אהיה 18 :(
אני רוצה לסיים כמה שיותר מהר ולפני שאני אהיה 18 :(
הלוואי שכמה שיותר מהר
שואל השאלה:
כנראה היום יודיעו אבל לא בטוח אל תקחו את מה שאני אומר אני הבאתי את זה מי קבוצה אחת שאיזה מורה אמר ^
כנראה היום יודיעו אבל לא בטוח אל תקחו את מה שאני אומר אני הבאתי את זה מי קבוצה אחת שאיזה מורה אמר ^
אנונימי
זה לא בטוח אבל הבנתי שהשיעורים יחזרו אולי ביום ראשון או שני, מקווה ממש שכן
אם תדעו משהו תעדכנו :)
אם תדעו משהו תעדכנו :)
אני מקווה שזה נכון
לי כרגע לא הודיעו כלום
לי כרגע לא הודיעו כלום
טוב אז שתדעו שקיבלתי הודעה מהמורה שלי שמהיום יש שיעורים שוב, אני מנסה לקבוע גם
אבל יש לי בעיה אבל שיש לי 2 בגרויות השבוע:(
אבל יש לי בעיה אבל שיש לי 2 בגרויות השבוע:(
המורה שלי לא שלח לי כלום :(