6 תשובות
יש לך אייפון? באייפון יש איתור והאוזניות מצלצלות עשיתי את זה כמה פעמים זה עבד לי
שים בו שירים או משהו על הכי חזק ואז תישמע אותו
שואל השאלה:
כן אבל אני מחפשת איתו וזה מראה לי כל פעם במקום אחר
שואל השאלה:
איך אני אשמע אם הם לא עליי עכשיו איבדתי אותם אני לא יכולה להדליק בהם מוזיקה
שואל השאלה:
יש למישהו אפליקציה או משהו כדי למצוא את זה וגם איבדתי את זה ביחד עם הקופסא...
אפליקציה לא תעזור כי אין אפליקציות כאלה. פשוט תעברי על כל פינה בבית. יש רק אפליקציה של האייפון שעושה רעש כדי שתשמעי אותן