6 תשובות
לא לא רק לא זה הסרט היה מזעזע והרס לי תילדות הם רוצים להוציא גם סדרה עכשיו הלכתי להתאבד
מחזקת^
דרך אגב אם לא קראת עדיין את הקומיקסים של אווטאר והאגדה של קורה אני ממש ממליץ זה מאוד טוב. גם יצא ספר של קיושי
ממליצה לקרוא את הקומיקס גם זה אחלה
לא מוציאים סרט, עושים גירסה לייב אקשן בנטפליקס. יכול להיות גרוע אבל זה בטוח לא יהיה גרוע באותה רמה כי יש מספיק זמן להכניס את הבדיחות גם בניגוד לסרט
אמורה במהלך 2021 לדעתי או אפילו אחרי אבל עדיין לא שיחררו שום מידע על הסדרה או הדמויות והשחקנים